تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران خبر داد

لغزندگی مسیر‌های کوهستانی استان تهران

عادل مصدقی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی این استان اعلام کرد: این مسیر‌ها پوشیده از برف و لغزنده است.

کد خبر: ۱۱۶۸۰۵
۰۹:۵۰ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰

لغزندگی مسیر‌های کوهستانی استان تهران

دیدارنیوز ـ عادل مصدقی گفت: از عصر روز گذشته فعالیت سامانه‌های بارشی از سمت غرب استان تهران به شکل باران شروع و در ارتفاعات کوهستانی شمال و شمال شرقی تبدیل به برف شد و این بارش‌های نسبتا شدید تا حوالی ساعت ۴ بامداد ادامه داشت.

وی افزود: در بخشی از ساعات نیز شاهد بارش تگرگ بودیم و بلافاصله با بارش نسبتا شدید برف ۴۰ تیم عوامل راهداری مشغول عملیات برف روبی هستند.

معاون راهداری استان تهران با بیان اینکه عملیات برف روبی و همچنین شن و نمک پاشی در مسیر‌های برف گیر همچنان ادامه دارد گفت: هم اکنون با تلاش عوامل راهداری هیچ مسیری در مناطق روستایی و شهری استان مسدود نیست و تردد خودرو‌ها در جریان است.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی در استان تهران نیز گفت: هم اکنون شاهد بارش برف و تگرگ در مسیر‌های گردنه قوچک شهرستان شمیرانات و هراز و در برخی نقاط نیز شاهد بارش خفیف باران هستیم.

مصدقی بیشترین بارش برف استان تهران را در حوزه لواسانات شهرستان شمیرانات اعلام کرد و گفت: عوامل راهداری در مسیر‌های روستایی این بخش مشغول عملیات برف روبی هستند و تلاش می‌کنند این مسیر‌ها بدلیل بارش برف مسدود نشود.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در سطح استان تهران نیز گفت: هم اکنون تردد خودرو‌ها در بیشتر مسیر‌ها بصورت پرحجم در جریان است، اما در آزاد راه ساوه- تهران محدوده بهمن آباد شاهد ترافیک سنگینی هستیم.

معاون راهداری استان تهران یادآور شد: به منظور رفاه حال مسافران ۳۱ باب راهدارخانه ثابت و سیار فعال شده و آماده خدمت رسانی به مسافران به ویژه در مناطق کوهستانی است.

وی از مسافران خواست بدلیل لغزندگی مسیر‌ها با احتیاط رانندگی کنند و برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در کلیه مسیر‌های کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: راهداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی