تیتر امروز

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

هاشم‌زایی: رییس‌جمهور تعامل خود را با مجلس افزایش دهد

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، گفت: تعامل رییس جمهور با جریانات سیاسی تاثیر مثبتی در وحدت جامعه داشته و قطعا به نفع فضای سیاسی کشور است.

کد خبر: ۱۱۶۴۲
۰۸:۳۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - عبدالرضا هاشم‌زایی با اشاره به دیدار اخیر آقای روحانی با طیفی از اصلاح طلبان، بیان‌ کرد: این دیدارها خوب است، اما رییس جمهور نباید تنها در سال یک یا دو بار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار داشته باشد،‌ بلکه هر زمانی که نمایندگان بخواهند باید بتوانند با مقامات عالی رتبه کشور ملاقات داشته باشند.

وی در ادامه‌ تصریح کرد: شهر تهران که پایتخت کشور است، ۳۰ نماینده دارد، اما تا به حال دیداری با آقای روحانی نداشته اند. دیداری که انجام شد می‌تواند شروع تعاملات هر چه‌ بیشتر باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه‌ داد: از آن جا که تعامل رییس جمهور با مجلس شورای اسلامی ضعیف است، اطلاعات به خوبی مبادله نمی‌شود. به عنوان مثال تاکنون بحث تفکیک وزارتخانه‌ها چندین بار به مجلس آمده است، ولی مجلس با آن مخالفت کرده است که از نظر من دلیل این امر عدم تعامل رییس جمهور و دولت با مجلس است.

وی خاطرنشان کرد: مردم همیشه از اختلاف ضرر کرده‌اند و باعث  عدم اعتماد و ایجاد ناامیدی در آنها شده است. اگر قوای سه گانه و به خصوص دولت با مجلس شورای اسلامی تعامل بیشتری داشته باشند، قطعا به نفع فضای سیاسی کشور است.

هاشم زایی با اشاره به ضرورت گسترش تعاملات با جریانات سیاسی مختلف، اظهار داشت: در ابتدای مجلس شورای اسلامی بحث و گفت‌وگوی ملی مطرح شد،  ولی در عمل خیلی مورد استقبال گروه های مختلف قرار نگرفت. من معتقد هستم که اگر این گفت‌وگو و مذاکرات انجام شود و گروه های سیاسی با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند قطعا خروجی خوبی خواهد داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی