تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.

خبر رسمی؛ پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز می‌شود

با اعلام باشگاه پرسپولیس، مطالبات گابریل کالدرون پرداخت و روز جمعه پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۶۳۳۰
۰۸:۴۳ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰

رسمی؛ پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز می‌شود

دیدارنیوز - در حالی که از روز ۱۲ آبان باشگاه پرسپولیس پرداخت مطالبات گابریل کالدرون را آغاز کرده بود، پس از واریز دو قسط به حساب سرمربی آرژانتینی، قسط سوم به دلیل آنچه تحریم و مشکلات بانکی عنوان شد، باقی مانده این پول در حالت بلوکه قرار گرفت تا بیش از یک ماه هواداران پرسپولیس در انتظار باز شدن پنجره باشند، اما در نهایت به نظر می‌رسد این اتفاق در روز‌های آینده رخ خواهد داد.

لحظاتی پیش از اینکه مجید صدری روی آنتن زنده فوتبال برتر حاضر شود، خبر آمد که قسط سوم نیز به حساب گابریل کالدرون واریز شده که این موضوع به منزله هموار شدن مسیر برای بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی بود و سپس باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کرد که «با تایید وکیل وی و اعلام به فیفا به زودی پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز می‌شود.»

باشگاه پرسپولیس در هفته اول آبان ماه رقم ۷۴۰ هزار دلاری طلب سرمربی آرژانتینی و دستیارش را به همراه دیرکرد و جریمه آماده کرد و در حالی که انتظار می‌رفت پیش از پایان نقل و انتقالات پنجره باز شود تا بازیکنان تاجیک نیز به میدان بروند، اما این اتفاق رخ نداد و حالا با رفع محرومیت نقل و انتقالاتی، هانانوف و صفروف نیز می‌توانند در بازی با ویستاتوربین قرمز‌ها را همراهی کنند.

حالا باید منتظر ماند و دید فردا وکیل گابریل کالدرون تائیدیه را ارسال خواهد کرد یا خیر. اما حتی در غیر این صورت نیز پس از سه روز باشگاه پرسپولیس با ارسال رسید پرداخت می‌تواند درخواست باز شدن پنجره را از فیفا کند.

باشگاه پرسپولیس حدود ۱۰۰ هزار دلار نیز به کریستین اوساگوآنا بدهکار است که حکم آن به زودی از دادگاه عالی ورزش صادر خواهد شد و پس از پشت سر گذاشتن این پرونده و در صورتی که توافق با رادو حاصل شود، پرسپولیس هیچ طلبکاری در فیفا نخواهد داشت.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی