تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

قیمت دلار از مرز ۲۹ هزار تومان گذشت

قیمت دلار در بازار تهران امروز روند افزایشی داشت و دقایقی قبل از مرز ۲۹ هزار تومان گذشت. این در حالی است که به دلیل نزدیک بودن مذاکرات وین نگاه بسیاری از فعالان اقتصادی به نتیجه این مذاکرات دوخته شده است.

کد خبر: ۱۱۵۰۳۴
۱۵:۲۱ - ۰۳ آذر ۱۴۰۰

دلار 29 هزار تومانی

دیدارنیوز: قیمت دلار در بازار تهران دقایقی قبل از مرز ۲۹ هزار تومان گذشت. این در حالی است که به دلیل نزدیک بودن مذاکرات وین نگاه فعالان اقتصادی به این مذاکرات دوخته شده است.

امروز از ابتدای روز روند بازار افزایشی بود و به محض اظهار نظر رافائل گروسی رئیس سازمان بین المللی انرژی اتمی مبنی بر بی نتیجه بودن مذاکراتش با مقامات تهران قیمت دلار از مرز ۲۹ هزار تومان گذشت.

بسیاری از ناظران وتحلیلگران مسائل اقتصادی وسیاسی این بالا رفتن مداوم قیمت دلار را نشانه بدبینی بازار و فعالان اقتصادی به نتایج مذاکرات وین می‌دانند.

جدیدترین دور مذاکرات هسته‌ای بین ایران و غرب روز 8 آذرماه در وین برگزار خواهد شد. این نخستین دور مذاکرات در دولت ابراهیم رئیسی است و ترکیب تیم مذاکره کننده ایران تغییر کرده است و علی باقری کنی ریاست هیئت مذاکره کننده ایران را بر عهده دارد. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی