تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

امیری: طرح «تفکیک وزارتخانه‌ها» از دستور کار دولت خارج شد

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: با نظر روز چهارشنبه مجلس در جلسه غیرعلنی، طرح تفکیک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت بطور کامل از دستورکار خارج شد.

کد خبر: ۱۱۴۴۱
۱۹:۳۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری پیرامون مخالفت مجدد مجلس با طرح تفکیک وزارتخانه‌ها بیان کرد: رئیس‌جمهور منتظر بودند موضوع تفکیک وزارتخانه‌ها که به طرق مختلف از جمله لایحه و طرح در مجلس شورای اسلامی مطرح است تعیین تکلیف شود که با نظر روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی و رد طرح تفکیک وزارتخانه های راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت به طور کامل از دستور کار خارج شد.
 
وی افزود: بدین ترتیب رئیس جمهور گزینه پیشنهادی برای وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی را در موعد مقرر به مجلس معرفی خواهد کرد.
 
در جلسه غیرعلنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، پس از تاکید جهانگیری بر لزوم تفکیک 3 وزارتخانه راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اقدام به اخذ رای استمزاجی از نمایندگان مجلس کرد، که وکلای ملت برای سومین بار با طرح تفکیک وزارتخانه ها مخالفت کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی