تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

حکم ویلموتس شکسته شد؟!

در خبرهای غیر رسمی آمده است دادگاه عالی ورزش، جریمه 6 میلیون یورویی ویلموتس شکسته شده و باید مبلغ 2.5 میلیون یورو را پرداخت کرد.

کد خبر: ۱۱۴۱۵۷
۱۴:۱۷ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

دادگاه عالی ورزش درباره حکم ویلموتس

دیدارنیوز - وقتی مارک ویلموتس بعد از ماه‌ها بیکاری حاضر شد با دستمزدی پایین (حدود ۸۰۰ هزار دلار) هدایت رجا کازابلانکا مراکش را قبول کند، اینطور تصور می‌شد احتمالا رای دادگاه CAS صادر شده، اما هنوز این حکم ابلاغ نشده است.

در این بین برخی منابع آگاه از ایران مدعی هستند حکم ۶.۲ میلیون یورویی ویلموتس در فیفا به ۲.۵ میلیون یورو در دادگاه CAS کاهش پیدا کرده است، خبری که اگر صحت داشته باشد می‌تواند فوتبال ایران را از دردسری بزرگ نجات بدهد.

طبق قوانین فیفا، چون ویلموتس با فدارسیون فوتبال ایران قرارداد ۳ ساله امضا کرده و پولش را سر موعد دریافت نکرده بود، باید کل پول ۳ سالش را می‌گرفت و به همین دلیل هم ایران محکوم به پرداخت ۶.۲ میلیون یورو به او شد.

با این حال احکام دادگاه CAS طبق قوانین کشور سوییس اجرا می‌شود و در آن مجازات باید با جرم متناسب باشد، در مورد ویلموتس استنباط این دادگاه این است فردی که کمتر از یک سال در یک کشور کار کرده است حقش نیست کل پولش را بگیرد و به همین دلیل فدراسیون فوتبال ایران محکوم به پرداخت ۲.۵ میلیون یورو شده است.

منبع: طرفداری
برچسب ها: مارک ویلموتس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی