تیتر امروز

مذاکره فقط غیر مستقیم/ حمله به ایران؛ آغاز جنگ جهانی سوم/ سفر به تهران برای جلوگیری از وقوع جنگ
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

مذاکره فقط غیر مستقیم/ حمله به ایران؛ آغاز جنگ جهانی سوم/ سفر به تهران برای جلوگیری از وقوع جنگ

این هشتاد و سومین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
ادعای ترامپ: در حال گفتگوی مستقیم با ایران هستیم/ روز شنبه جلسه بزرگی با ایرانی‌ها خواهیم داشت
مسوولان جمهوری اسلامی چرا این خبر را اعلام نکردند؟ اگر واقعیت دارد، نباید به مردم ایران گفت؟

ادعای ترامپ: در حال گفتگوی مستقیم با ایران هستیم/ روز شنبه جلسه بزرگی با ایرانی‌ها خواهیم داشت

در شرایطی که مسوولان جمهوری اسلامی ایران از مذاکرات غیرمستقیم با آمریکا خبر داده‌اند و مخالف مذاکره مستقیم هستند، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا دقایقی پیش از گفتگوهای مستقیم با ایران خبر داد.
گزارش دیدار از تاراجی که قدمت هشت ساله دارد

"گِلَک" را دزدیدند/ وزیرمیراث فرهنگی: مسوولیت جزایر کشور با مناطق آزاد است

موضوع بردن خاک جزیره هرمز در ایام نوروز ۱۴۰۴ توسط گردشگران چند روزی است که در صدر اخبار قرار گرفته، اما خوب است بدانید که این تاراج قدمت هشت ساله دارد و کلید آن از سال ۹۷ زده شد.

استقلال به سازمان لیگ درباره تبلیغات محیطی بیانیه نوشت

بعد از آنکه سازمان لیگ از تبلیغات محیطی استقلال در بازی با هوادار جلوگیری کرد، باشگاه استقلال درباره این اتفاق بیانیه‌ای نوشت.

کد خبر: ۱۱۲۳۴۴
۱۱:۰۱ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

بیانیه استقلال به سازمان لیگ

دیدارنیوز - باشگاه استقلال نسبت به عدم مجوز سازمان لیگ مبنی بر در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی توسط این باشگاه واکنش نشان داد.

در قرارداد استقلال با کارگزار جدید خود بندی وجود دارد که این باشگاه باید خودش تبلیغات محیطی دور زمین را در اختیار بگیرد. در این بین مسوولان کارگزار باشگاه استقلال پیش از بازی با هوادار قصد داشتند بنر‌های تبلیغاتی خود را در آزادی نصب کنند که این موضوع با مخالفت سازمان لیگ روبرو شد.

حالا بعد از ۴۸ ساعت باشگاه استقلال بیانیه‌ای صادر کرد که در ادامه آن را می‌خوانید:

به گفته مسئولان سازمان لیگ در فصل جاری لیگ برتر، سازمان لیگ با هیچ شرکتی به عنوان کارگزار تبلیغات محیطی، قرارداد منعقد نکرده و خود سازمان لیگ به مثابه یک شرکت تبلیغاتی یا کارگزار با اسپانسر‌ها قرارداد می‌بندد که حاکی از روند اشتباه تبلیغات محیطی در فوتبال ایران است.

سوال این است که چرا هیچ شرکتی حاضر به همکاری با سازمان لیگ نشده است و البته با چه منطق و اصولی و با چه کارنامه‌ای، خود سازمان لیگ در مقام کارگزار، امور تبلیغات محیطی را اداره می‌کند؟

برخی از مسئولان سازمان لیگ به جای اصلاح روند‌های اشتباه ترجیح می‌دهند مطالب نادرست و اشتباه و مخدوش درباره کارگزار جدید باشگاه استقلال و جزییات این قرارداد منتشر کنند که مشخص نیست از بابت کدام اطلاعات و کدام اختیارات و مسئولیت بیان می‌شود؛ از جمله تعهد کارگزار به حق پخش مسابقه زنده که اساسا در قرارداد وجود ندارد. یا تفاوت قائل نشدن میان کارگزار و اسپانسر که خود بحث مفصل حقوقی و اقتصادی می‌طلبد.

شاید بد نباشد این دوستان که از ضمانت‌نامه برای حسن انجام قرارداد سخن می‌گویند به این سوال هم پاسخ دهند که در سال ۹۷ و ۹۸ چه میزان ضمانت‌نامه از شرکت‌های طرف قرارداد خود برای تبلیغات محیطی دریافت کرده‌اند؟ و در سال گذشته چه قراردادی منعقد شده و چه میزان از قرارداد حاصل شده است؟ و سوال دیگر اینکه اگر روال در این سازمان درست و منطقی بوده، چرا سه پرونده مختلف با سه شرکت مختلف به اذعان مسئولان این سازمان وجود دارد؟ اگر از شرکت‌های طرف قرارداد ضمانت‌نامه اخذ شده چرا حق باشگاه‌ها از تبلیغات محیطی پرداخت نشده است و از بابت این خسارت، باشگاه‌ها در کدام مرجع باید حقوق خود را مطالبه کنند؟

باشگاه استقلال پس از تنظیم و عقد یک قرارداد کاملا حرفه‌ای، تضامین لازم را از کارگزار خود دریافت کرده است. ضمن اینکه مسئولیت محدود و سرمایه اولیه یک شرکت در امور تجاری و بازرگانی یک روال کاملا متعارف در کشور است و بسیاری از قرارداد‌های کلان و قابل توجه توسط چنین شرکت‌هایی منعقد و به نتیجه رسیده است. کما اینکه شرکت ایده پروران تبلیغ کارنامه روشن و موفقی در حوزه بازرگانی و تجاری در همکاری با صدا وسیما و سایر نهاد‌ها و اسپانسر‌های قدرتمند داشته است.

توقع می‌رود اکنون سازمان لیگ به عنوان نهادی که اعتبار و مشروعیت خود را از باشگاه‌های فوتبال کشور می‌گیرد، از ارتقای درآمد‌های یک باشگاه و باز شدن مسیر درآمدزایی برای سایر باشگاه‌های کشور استقبال نمایند و کنار باشگاه‌های فوتبال کشور در مسیر ثروتمند شدن قرار بگیرد.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی