تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

لایحه رتبه‌بندی معلمان چه میزان اعتبار نیاز دارد؟

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در نامه مشترکی به میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، بذرپاش رئیس دیوان محاسبات، نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و کاظمی سرپرست وزارت آموزش وپرورش خواستار شد که هریک، اعتبار مورد نیاز رتبه بندی معلمان را جداگانه محاسبه کرده و به کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کنند.

کد خبر: ۱۱۱۹۱۸
۱۴:۴۳ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

اعتبار لازم برای لایحه رتبه‌بندی معلمان

دیدارنیوز ـ حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه رتبه‌بندی معلمان پس از تصویب در کمیسیون آموزش وتحقیقات، در نوبت رسیدگی در صحن مجلس قرار دارد، گفت: با توجه به اینکه معلمان به این لایحه چشم امید دوخته‌اند، باید به منظور پیشگیری از مواجهه این مصوبه با ایرادات احتمالی شورای نگهبان و حصول اطمینان از امکان اجرای دقیق و کامل آن، پس از تبدیل آن به قانون در مجلس، پیش‌بینی دقیق اعتبار مورد نیاز صورت گیرد.

حاجی بابایی ادامه داد: از مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط خواسته شده هر یک جداگانه اعتبار مورد نیاز برای اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان را پیش‌بینی و برآورد و در اسرع وقت به کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کنند.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه، تاکید کرد که شفاف‌سازی اعتبار مورد نیاز برای اجرای لایحه رتبه‌بندی می‌تواند به تسریع در تصویب و اجرای آن کمک کند.

وی در پایان گفت: آمار و ارقام غیرواقعی و متفاوت برای اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان، حربه‌ای است که برای بایکوت این لایحه و پیشگیری از تصویب و اجرای کامل و دقیق آن بکار می‌رود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
0
0
مگه حاج بابایی ننیداند چقدر هزبنه مبخواد زنگی بزند به تاجگردون تا براش توضیح بده چکار کنه .این ها سواد اینکار را ندارند
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی