تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

استعفای دو معاون وزارت کار

معاون روابط کار و معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشمول قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان شدند و استعفای خود را تقدیم سرپرست وزارتخانه کردند.

کد خبر: ۱۰۸۹۸
۱۱:۵۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷
دیدارنیوز - سیدحمید کلانتری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تأیید خبر استعفایش گفت: با توجه به قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان استعفای خود را به سرپرست وزارت کار تقدیم کردند و تا زمان پذیرش استعفا فعلاً مسئولیت این معاونت را به عهده دارند.

وی گفت: تعیین تکلیف این استعفا منوط به تعیین معاونان جدید و همچنین رعایت سقف زمانی قانون شده است.

به گفته وی، قانونی که اخیراً مجلس درباره ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان تصویب کرده دو ماه برای اجرا مهلت داده است.

کلانتری ادامه داد: با توجه به اینکه وزارتخانه ما منتظر تعیین وزیر است ما دست سرپرست وزارتخانه را باز گذاشته‌ایم تا در سقف زمانی یاد شده در این مورد تصمیم‌گیری کنند.

همچنین بر اساس این گزارش، احمد مشیریان معاون روابط کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز استعفای خود را به سرپرست وزارت کار اعلام کرده و منتظر تأیید آن است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی