تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ناگهان سرمربی فصل آینده استقلال مشخص شد!

استقلال که این روزها در شرایط بحرانی به سر می‌برد پس از استعفای مددی از مدیریت باشگاه حالا سرمربی فصل آینده خود را مشخص کرده است.

کد خبر: ۱۰۸۹۶۸
۱۱:۰۷ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

 سرمربی فصل آینده استقلال

دیدارنیوز - در روزهای گذشته آینده فرهاد مجیدی روی نیمکت تیم استقلال تهران یکی از موضوعات حساس و قابل توجه بوده و شایعات فراوانی پیرامون این سرمربی شکل گرفته بود.

مجیدی اخیرا به همراه استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم الهلال عربستان قرار گرفت و شکست دو بر صفر تیمش اجازه نداد تا به مرحله بعدی راه پیدا کند تا بدین ترتیب فعالیت این تیم در فصل اخیر پس از ناکامی در لیگ برتر و جام حذفی به صورت رسمی به پایان برسد.

به دنبال اظهارات احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه که تغییرات در کادرفنی را رد نکرد و همینطور شایعاتی پیرامون حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال، پیش بینی می‌شد که مدیران باشگاه تصمیم به تغییرات در کادرفنی را خواهند داشت اما مجیدی به فعالیتش ادامه می‌دهد.

گمانه‌زنی‌های این روزها تاثیری روی آینده فرهاد مجیدی نخواهد داشت و او برای فصل آتی هم هدایت تیم استقلال را در مسابقات پیش رو برعهده می‌گیرد. مجیدی اکنون در امارات حضور دارد و قرار است برای آغاز تمرینات به تهران سفر کند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی