تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

کشف انبار لوازم آرایشی و بهداشتی فاسد در تهران

سردار کیوان ظهیری، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف یک محل دپوی بیش از ۵۰۰۰ کارتن لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار خبر داد.

کد خبر: ۱۰۸۳۹۸
۱۶:۲۳ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

 لوازم آرایشی و بهداشتی فاسد در تهران

یدارنیوز ـ سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: مدتی قبل مأموران پلیس از طریق منابع خبری و اطلاعاتی از نگهداری و دپوی لوازم آرایشی قاچاق در سعیدآباد شهریار با خبر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد گزارش واصله صحت دارد و بناست تعداد زیادی از این اقلام به تهران و دیگر شهر‌ها منتقل شده و به فروش برسد.

وی با بیان اینکه در پی اطمینان از صحت گزارش، رسیدگی به موضوع به ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز سپرده شد، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم نیز با مقام قضایی انجام شد و با شناسایی انبار محل دپوی این اقلام، ماموران طی عملیاتی به این محل مراجعه کردند و بیش از ۵۰۰۰ کارتن حاوی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که برخی از این لوازم آرایشی فاسد و تاریخ مصرف گذشته هم هستند، گفت: انبار مذکور پلمپ و یک نفر نیز در این باره دستگیر شد که تحقیقات در خصوص دیگر افراد مرتبط همچنان ادامه دارد.

ظهیری درباره ارزش ریالی اقلام مکشوفه نیز اظهار کرد: کارشناسان مربوطه پس از بررسی لوازم آرایشی کشف شده، ارزش ریالی این اقلام قاچاق را دست‌کم ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گفته وی، برای فرد دستگیرشده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی