تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

ریزش شدید بورس تهران

شاخص کل بورس امروز یکشنبه (۲۱ شهریور ۱۴۰۰) با کاهش ۴۰ هزار و ۴۶۶ واحدی به یک میلیون و ۴۸۹ هزار واحد رسید و کانال ۱.۵ میلیون واحدی را از دست داد.

کد خبر: ۱۰۸۲۰۷
۱۳:۳۸ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

ریزش شدید بورس تهران

دیدارنیوز ـ امروز شاخص کل بورس با کاهش ۴۰ هزار و ۴۶۶ واحدی به یک میلیون و ۴۸۹ هزار واحد رسید.

شاخص کل (هم‌وزن) نیز منفی بود و با ۱۳ هزار و ۲۸۵ واحد کاهش به ۴۵۰ هزار و ۵۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بازار سرمایه ۷۶۸ هزار و ۶۸۲ معامله به ارزش ۶۲۰۹ میلیارد تومان انجام دادند.

امروز نماد‌های کگل، فملی، فولاد، شستا، شپنا، کچاد و ومعادن بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند. نماد‌های کالا، فایرا و اپال نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

امروز شاخص فرابورس نیز با کاهش ۴۱۰ واحدی به ۲۲ هزار و ۴۰۰ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس ۴۰۷ هزار و ۱۹۹ معامله به ارزش ۱۸ هزار و ۷۵۱ میلیارد تومان با احتساب فروش اوراق دولتی بود.

امروز نماد‌های آریا، زاگرس، کگهر، هرمز، شگویا، دی و ارفع بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند. نماد‌های فرابورس، فجهان و بپاس نیز بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص فرابورس داشتند.

برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی