تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
انتقاد از خودروسازان داخلی

پلیس: سرقت خودرو‌های داخلی به‌شدت آسان است

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت گفت: سرقت خودرو‌های تولید داخل و محتویات داخل آن برای سارقان به‌شدت آسان است و متاسفانه درباره ایمنی خودرو‌ها اقدامی آنطور که باید و شاید انجام نشده است.

کد خبر: ۱۰۸۰۱۷
۱۱:۴۹ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

انتقاد پلیس از خودروسازان داخلی

دیدارنیوز ـ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در تمام دنیا موضوع تقویت ایمنی خودرو‌ها توسط شرکت‌ها و کارخانه‌های خودروسازی باب شده است و روی این موضوع در حال انجام فعالیت‌های ویژه هستند.

وی افزود: یکی دیگر از مباحث مهمی که خودروساز‌های دیگر کشور‌ها به آن توجه دارند این است که روی ایمن کردن خودروهایشان در بحث جلوگیری از سرقت خود وسیله نقلیه و همچنین اقلام داخل آن مانند ضبط، رینگ و... نیز اقدامات قابل توجهی انجام داده‌اند.

سردار رحیمی تصریح کرد: اگر کاپوت خودروی خارجی را بالا بزنید و داخل موتور آن را بررسی کنید متوجه می‌شوید که هر سال نسبت به سال قبل تفاوت‌هایی در نوع و مدل خودرو‌ها ایجاد می‌شود.

وی افزود: توقع ما از خودروسازان داخلی این است که در بحث ایمنی و کاهش تلفات در بحث رانندگی، کیفیت تولیدات خود را افزایش بدهند.

رئیس پلیس تهران گفت: سرقت خودرو‌های تولید داخلی و محتویات داخل آن برای سارقان به شدت آسان است و متاسفانه درباره ایمنی خودرو‌ها اقدامی آنطور که باید و شاید انجام نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی