تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

جذب بانوان آتش نشان در تهران؛ به زودی

مهدی بابایی، عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: دغدغه‌ای نسبت به تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی نداریم، به زودی بانوان به نیرو‌های آتش نشانی شهر تهران اضافه می‌شوند.

کد خبر: ۱۰۶۶۴۹
۱۰:۰۳ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

 بانوان آتش نشان در تهران

دیدارنیوز ـ مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران در مورد کمبود ایستگاه‌های آتش نشانی در پایتخت اظهار کرد: بر اساس گزارش ریاست سازمان آتش نشانی شهر تهران و طبق برنامه تنها شش ایستگاه در شهر تهران کمود داریم؛ همچنین اکثر ایستگاه‌های آتش نشانی در شهر تهران نزدیک به استاندارد است.

وی افزود: در حال حاضر مدیریت شهری تهران دغدغه‌ای نسبت به تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: در مقایسه با کشور‌های پیشرفته جهان در زمینه ایستگاه‌های آتش نشانی عقب نیستیم؛ همچنین در زمینه تجهیزات مدیریت شهری اقدامات لازم را انجام داده است و کمبود جزئی داریم و بیشتر به آموزش‌های نیروی انسانی خواهیم پرداخت.

بابایی تاکید کرد: در حال حاضر در شرف جذب نیروی انسانی در آتش نشانی شهر تهران هستیم که قسمتی از این نیروی انسانی از بانوان هستند که در مراحل پایانی جذب بوده به زودی به نیرو‌های آتش نشانی شهر تهران اضافه می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت شهری ششم تهران بر لزوم آموزش نیروی انسانی در سازمان آتش نشانی شهر تهران تاکید ویژه دارد.

منبع: میزان
برچسب ها: آتش نشانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی