تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

پیروزی سپاهان بر پرسپولیس در جنگ ستارگان

جدال دو باشگاه بزرگ لیگ برتر بر سر شهریار مغانلو ستاره پرسپولیس ادامه دارد. حالا به نظر می‌رسد که شهریار به سپاهان نزدیک تر شده است.

کد خبر: ۱۰۵۰۷۶
۱۳:۲۰ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

پیروزی سپاهان بر پرسپولیس در جنگ ستارگان

دیدارنیوز - سرانجام پس از مذاکراتی که میان باشگاه سپاهان و سانتاکلارای پرتغال صورت گرفت توافقات بر سر معاوضه محمد محبی و شهریار مغانلو نهایی شد و با انتقال وینگر جوان و بوشهری تیم سپاهان به باشگاه پرتغالی، مهاجم ایرانی شاغل در لیگ این کشور فصل بعد در لباس طلایی پوشان اصفهان به میدان خواهد رفت.

شهریار مغانلو نیم فصل دوم لیگ بیستم در ترکیب پرسپولیس به صورت قرضی به میدان رفت و این باشگاه علاقه‌مند به ادامه همکاری با این مهاجم بود ولی مذاکرات با سانتاکلارا خوب پیش نرفت و در نهایت باشگاه پرتغالی پذیرفت تا مغانلو را در ازای به خدمت گرفتن محبی جوان به سپاهان بفرستد.

به زودی مغانلو برای مذاکرات نهایی با سپاهان و امضای قرارداد با این باشگاه به اصفهان سفر خواهد کرد و پس از رسمی شدن پیوستنش به این تیم در دور جدید تمرینات حاضر خواهد شد.

از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها هم بیکار ننشسته و در واکنش به انتقال مغانلو به سپاهان و از دست دادن این مهاجم کلیدی خود، باب مذاکره با شهباززاده را باز کرده و همانطور که از قبل برنامه‌شان برای جایگزینی مغانلو رفتن سراغ آقای گل فصل گذشته بود سعی دارند وی را به جمع نفرات خود اضافه کنند.

شهباززاده قراردادش با سپاهان اصفهان به پایان رسیده و بازیکن آزاد محسوب می‌شود و باید دید پرسپولیسی در جذب او موفق عمل خواهد کرد یا نه.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی