تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
آیین بزرگداشت روز خبرنگار در شورای شهر تهران برگزار شد

چمران: شورا و رسانه‌ها در اجرای عدالت و رعایت انصاف نقطه مشترک دارند

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور مهدی چمران رییس، مهدی اقراریان عضو و سوده نجفی عضو هیات رییسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با همراهی خبرنگاران حوزه خبری شورا برگزار شد.

کد خبر: ۱۰۴۳۳۵
۱۷:۳۴ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

 بزرگداشت روز خبرنگار در شورای شهر تهران

دیدارنیوز ـ در این مراسم مهدی چمران ضمن تبریک این روز، خبرنگاران را راویان حق و حقیقت یاد کرد و افزود: خبرنگار به دنبال هیجان، موضوعات و اخبار جدید است. چه بسا در خلال اخباری که تهیه می‌شود مسائلی مطرح شود که به زعم عده‌ای خوش نیاید و یا مشکلاتی پیش بیاید.

رییس ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در ادامه افزود:، اما حرفه خبرنگاری نباید از انصاف و عدالت و صفا و صمیمت به دور باشد.

مهدی چمران در ادامه با یادآوری رابطه عمیق میان خبرنگاران و حوزه خبری شورا اظهار داشت: همانطور که میدانید میان نمایندگان مردم و اصحاب رسانه نقطه مشترکی وجود دارد و آن اجرای عدالت و انصاف و اطلاع رسانی آنچه که انجام شده با آنچه که باید اجرا شود. بر همین اساس امیدواریم همچون گذشته شما سروران با نیت اطلاع رسانی صحیح در جهت حمایت از اعضای شورای شهر تهران گام بردارید.

در ادامه این مراسم سوده نجفی، عضو هیات رییسه شورا ضمن تبریک این روز به خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: خبرنگاری شغلی است همراه با عشق و اگر خبرنگاری عشق نداشته باشد نمی‌تواند اخبار را ارائه کند؛ لذا از زحمات همه خبرنگاران تشکر می‌کنم و امیدوارم همچنان مثل همیشه در راه صداقت اخبار را ارائه کنند.

اقراریان:خبرنگاران هرکجا ایراد و اشکال دیدند به ما اطلاع بدهند

دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز ضمن تبریک روز خبرنگارگفت: امیدوارم که بتوانیم پاسدار خون شهدای رسانه یعنی کسانی که در راه اطلاع رسانی و آزادی بیان جان خود را در کف دست گرفتند و یکی از ایشان در افغانستان و دیگری در هواپیمای c ۱۳۰ و دیگری در سوریه و... جان خود را از دست دادند، باشیم.

مهدی اقراریان خود را بخشی از جامعه اصحاب رسانه دانست و گفت: به یاد دارم که اولین کارم با رسانه را بیست سال پیش در یادداشت نویسی در یکی از روزنامه‌ها آغاز کردم و بر حسب اتفاق به روزنامه ایران و سپس تجربه حضور در خبرگزاری جمهروی اسلامی (ایرانا) را کسب کردم.

او با بیان اینکه امیدوارم که بتوانیم به شرط حیات، چهارسال را باهم بگذرانیم و با ارائه این درخواست که شرایط خبرنگار را درک می‌کنیم و انتظار داریم شما نیز شرایط ما را درک کنید، گفت: بعنوان یک عضو کوچک شورا شرایط خبرنگاران را درک می‌کنم و سعی در بهبود هرچه بهترشدن شرابط حضور خبرنگاران در شورا خواهم داشت.

اقراریان خطاب به خبرنگاران گفت:هرکجا اشکال و ایرادی در کار دیدید، لطفا دوستانه به ما اطلاع دهید و نقد کنید چراکه خود را پاسخگوی شما می‌دانیم.

براساس گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، اقراریان ادامه داد: اگر امروز پشت میز شورای شهر تهران نشسته‌ام، از مردم تهران است. این مردم بودند که با هر گرایش و سلیقه‌ای به ما رای دادند. هرچند موضوعات شهر هم از جنس جناح و گروه فکری نیست و وظیفه ما خدمت‌گزاری است و لذا خود را نسبت به شما، نمایندگان افکار عمومی پاسخگو می‌دانیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی