تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

طرح تفکیک وزارت صمت در کمیسیون اجتماعی مجلس رد شد

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه امروز در جلسه کمیسیون طرح تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت را مورد بررسی قرار دادیم، گفت: نمایندگان معتقدند در این مقطع از زمان کارها و امور مهم تری را در خصوص معیشت مردم برای بررسی پیش رو داریم، به همین دلیل نمایندگان با این طرح مخالفت کردند و این طرح رد شد.

کد خبر: ۱۰۴۲۸
۲۰:۳۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - عبدالرضا عزیزی در خصوص جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امروز در جلسه کمیسیون طرح تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت را مورد بررسی قرار دادیم، نمایندگان معتقدند در این مقطع از زمان کارها و امور مهم‌تری را برای بررسی پیش رو داریم و باید به وضعیت معیشت مردم رسیدگی کنیم، مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند و اولویت اول ما تفکیک وزارتخانه نیست. به همین دلیل نمایندگان با این طرح مخالفت کردند و این طرح رد شد.

وی افزود: موضوع دومی که مورد بررسی اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس قرار گرفت، طرح ممنوعیت انتخاب و انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف و مرتبط با کشورهای خارجی بود، این طرح در حال بررسی است به دلیل نبود زمان کافی بررسی‌ها بر روی این طرح به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی