تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

واکنش قطر به هدفگیری نفتکش رژیم صهیونیستی در سواحل عمان

قطر حمله به نفتکش رژیم صهیونیستی نزدیکی سواحل عمان را محکوم و ابراز امیدواری کرد که با پایبندی به قوانین بین المللی چنین حوادثی دیگر تکرار نشود.

کد خبر: ۱۰۳۳۰۷
۱۰:۵۶ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

 نفتکش رژیم صهیونیستی در سواحل عمان

دیدارنیوز - به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد، دوحه حمله به نفتکش رژیم صهیونیستی نزدیکی سواحل عمان را محکوم می‌کند و در عین حال امیدوار است با پایبندی به قوانین بین المللی عدم انجام چنین حملاتی در آینده تضمین و امنیت و ثبات منطقه حفظ شود.

این وزارتخانه ضمن مخالفت قطر با اقداماتی که به ناامنی در حمل و نقل دریایی بین المللی و تردد کشتی‌ها و نفتکش‌ها منجر می‌شود، بر لزوم پایبندی تمامی کشورها به توافقنامه‌های بین‌المللی پیرامون کشتیرانی در سراسر جهان تاکید کرد.

رسانه‌های خبری روز پنج شنبه اعلام کردند که یک نفتکش متعلق به یک شرکت صهیونیستی در نزدیکی عمان هدف حمله قرار گرفت که در اثر آن دو تن از خدمه کشتی، شامل یک بریتانیایی و یک رومانیایی جان خود را از دست دادند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی