توضیح شبکه افق درباره تغییر عوامل «به افق فلسطین»؛ برخلاف میل ما بود!

از صبح امروز (یکشنبه) صحبت‌های زیادی درباره دلیل تغییر عوامل برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق مطرح شده و برخی منتقدان از جمله آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات این مساله را خالص سازی در صداوسیما عنوان کرده‌اند.
بازی با تغییر نام‌ها ادامه دارد

تغییر نام شب یلدا و چهارشنبه‌سوری!

در کشورمان ایران، مناسبت‌های شب یلدا و چهارشنبه‌سوری طرفداران زیادی دارند و مردم در کنار خانواده خود این دو شب را با گرما و صمیمیت خاصی سپری می‌کنند، اما برخی آقایان اصرار زیادی برای تغییر نام‌ها دارند و آنچه را خودشان می‌‌پسندند را وارد تقویم می‌کنند.

سریال آمریکایی در شبکه تماشا؛ مهارت در سرقت

سریال جدید «زیبا بین» محصول کشور آمریکا ذوبله شد و قرار است از شبکه تماشا پخش شود. خلاصه روایت این فصل از سریال از این قرار است که: لئو پاپ قصد دارد با کمک تیم خود که هر کدام در زمینه خاصی از سرقت مهارت دارند، اوراق بهادارِ یکی از بزرگترین شرکت‌های امنیتی و مالی شهر را بدزدند.
اقدام عجیب رسانه به ظاهر ملی

صداوسیما با عوامل «به افق فلسطین» خداحافظی کرد!

باوجود اینکه به گفته برخی رسانه‌ها برنامه «به افق فلسطین» در شبکه افق با حضور مهمانان متفاوت توانسته بود مخاطبانی برای خود دست و پا کند، اما صداوسیمای جمهوری اسلامی در اقدامی عجیب با عوامل این گروه خداحافظی کرده و می‌خواهد تیم دیگری را جایگزین آن کند.

برنامه‌های هفته کتاب اعلام شد

در آستانه هفته کتاب در ایران (۲۳ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲)، نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف از برنامه‌های خود برای هفته کتاب صحبت کردند.
سرپرست معاونت میراث فرهنگی فارس خبر داد

مرمت آرامگاه سعدی؛ روزی یک درصد پیشرفت

محمدتقی قلعه‌نویی، سرپرست معاونت میراث فرهنگی استان فارس گفت: ۷۰ روز از مرمت آرامگاه سعدی می‌گذرد و تاکنون حدود ۷۰ درصد مرمت بنای آرامگاه سعدی انجام شده و تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد.
برگزاری ۲۷ جشنواره فقط برای انار

ثبت ۱۰۴۹ رویداد در تقویم گردشگری

مصطفی فاطمی، مدیرکل گردشگری داخلی، با اشاره به اینکه ۲۷ جشنواره فقط برای انار برگزار می‌شود، گفت: درحال حاضر ۱۰۴۹ رویداد در تقویم گردشگری در قالب جشنواره ملی و بین‌المللی تا پایان امسال ثبت شده‌اند.
مشکل حافظ با ریاکارانی است که حقایق درون خود را انکار می‌کنند/ وقتی حال جامعه بد است، هنر به داد انسان می‌رسد
یازدهمین برنامه «با فرهنگ» با حضور خانم دکتر سپیده موسوی

مشکل حافظ با ریاکارانی است که حقایق درون خود را انکار می‌کنند/ وقتی حال جامعه بد است، هنر به داد انسان می‌رسد

در یازدهمین برنامه با فرهنگ، حسین قنواتی میزبان خانم دکتر سپیده موسوی حافظ شناس و پژوهشگر حوزه ادبیات است و درباره جایگاه فرهنگی این شاعر گفت‌و‌گو می‌شود.
تلویزیون که سهله، ایران مال بابامه!
افاضات اضافه

تلویزیون که سهله، ایران مال بابامه!

در هفته گذشته و در میان اتفاقات و اخباری که خواص‌الدوله و خواص‌المله برای مملکت رقم می‌زنند عوام‌الملک همچنان حواسش به انتقاد سازنده و حمایت از کارهای درست است.