ویدئو / دردها و مشکلات پناهجویان در اروپا

ویدئو / دردها و مشکلات پناهجویان در اروپا

پس از گدشت سه سال از آغاز بحران پناهجویان،‌ اتحادیه اروپا هنوز موفق نشده سیاست واحد و منسجمی را در این زمینه اجرا کند و اختلافات سیاسی و موانع بوروکراتیک، اجرای سیاستی منسجم در زمینه مهاجرت را ناممکن کرده است. تاکنون آلمان بخش عمده پناهجویان را به کشور راه داده، درحالیکه لهستان و مجارستان حتی حاضر نشده‌اند سهمیه‌ای را که اتحادیه اروپا برای آنها تعیین کرده بپذیرند. ایتالیا و یونان شکایت می‌کنند که این دو کشور به خاطر موقعیت جغرافیایی‌شان درگاه ورود پناهجویان شده‌اند و فرانسه کمتر از حد انتظار ظاهر شده است.
ویدئو: اپلیکیشن مایکروسافت برای کمک به نابینایان

ویدئو: اپلیکیشن مایکروسافت برای کمک به نابینایان

پژوهشگران آمریکایی برای کمک به عبور نابینایان یا افراد دچار معلولیت چشمی از ساختمان‌های ناآشنا، اپلیکیشن جدیدی ابداع کرده‌اند که در عینک «هولولنز» شرکت مایکروسافت به کار می‌رود. این اپلیکیشن، علاوه بر رساندن عکس‌های خام به مغز، به نوعی تصویربرداری در زمان واقعی تکیه دارد که کاربر را در گذشتن از یک ساختمان ناآشنا هدایت می‌کند.
ویدئو: پرجمعیت ترین ماه عسل تاریخ!

ویدئو: پرجمعیت ترین ماه عسل تاریخ!

ماه عسل یک برنامه زنده تلویریونی با زمینه اجتماعی-معنوی و با حضور مهمان‌هایی از متن جامعه می‌باشد که از سال ۱۳۸۶ تاکنون هر سال ماه رمضان قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود.