به لیست سیاه FATF برگردیم امکان خروج دوباره وجود دارد؟
ارتباط اینستکس و اف‌ای‌تی‌اف به روایت معاون روحانی

به لیست سیاه FATF برگردیم امکان خروج دوباره وجود دارد؟

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: اینستکس قرار است یک راه به مجموعه راه هایی که در این شرایط سخت برای تعاملات مالی و بانکی بین المللی داریم اضافه کند؛ ما اینستکس را باید در همان حدش ارزیابی کنیم، نه می توانیم بگوییم بی ارزش است و نه می توانیم بگوییم شق‌القمر اتفاق می افتد. در مجموع یک راه به مجموعه راه های ما اضافه می شود.
آیا مجمع تشخیص مصوبات قبلی خود را در باره مبارزه با فساد فراموش کرده؟
یادآوری تصویب کنوانسیون مریدا

آیا مجمع تشخیص مصوبات قبلی خود را در باره مبارزه با فساد فراموش کرده؟

کنوانسیون مبارزه با فساد یا مریدا در سال 2003 به تصویب مجمع عمومی سازمان ملل رسید. این کنوانسیون که با مشارکت گسترده هیات ایرانی تدوین یافت در سال 1384 در دولت احمدی نژاد به امضاء دولت رسید و در سال 1387 در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد.
نقش جریان انحرافی در مخالفت با کانال مالی اروپا
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

نقش جریان انحرافی در مخالفت با کانال مالی اروپا

عقل و منطق ایجاب می‌کند که سیاست ورزی‌ها به تقویت وحدت و یکپارچگی جامعه در قبال تهاجمات بیگانه منجر شود و اعتماد به نفس نیروهای وفادار به نظام را زیر خیمه انقلاب افزایش دهد. اگر دشمن احساس کند که با هر تصمیم و اقدامش می‌تواند به تقابل و تفرقه میان نیروهای انقلاب دامن بزند و آنها را رودرروی همدیگر قرار دهد، قطعاً در اقدامات شرورانه خود تردید نخواهد کرد که می‌بینیم تردید هم نمی‌کند.
چینی ها قطعات خودرو به ایران نمی فروشند!
بدلیل عدم تصویب لوایحFATF

چینی ها قطعات خودرو به ایران نمی فروشند!

با توجه به اعمال سیاست قیمت‌گذاری خودرو در حاشیه بازار، انتظار می‌رود نقدینگی قابل‌توجهی به‌تدریج نصیب خودروسازان شود و از آن‌سو دولت نیز قصد دارد حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان پول در اختیار زنجیره خودروسازی قرار دهد.

مشترکان پرمصرف آب‌وبرق به‌زودی جریمه می‌شوند

به گفته معاون وزیر نیرو، در حال حاضر مصوبه افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف آب و برق در هیات دولت قرار دارد و هم‌چنان در مسیر طی کردن مراحل خود است، اما اصلاح تعرفه در آینده بسیار نزدیک، صورت خواهد گرفت.

پیشگیری از اعتیاد در جامعه نیازمند اعتبارات ویژه است

مسئول پیشگیری های فرهنگی و اجتماعی دادگستری کل استان کردستان، گفت: تمام حرف ها و دغدغه‌های مسئولان، نگرانی بازگشت و ترک اعتیاد معتادان است، ما نگران جوانانی هستیم که هنوز معتاد نشده‌اند و باید در این راه اعتبارات لازم را هزینه کنیم.
۸