ماشین ظرفشویی چند؟

اسامی و قیمت پرفروش‌ترین ماشین‌های ظرفشویی‌های موجود در بازار منتشر شده است.

هجوم مسافران به ارمنستان برای واکسیناسیون رایگان/ هزینه بلیت هواپیما چقدر تمام می‌شود؟

در روز‌های گذشته با رونق گرفتن سفر‌های زمینی و هوایی به ارمنستان مواجه شده‌ایم و مردم با اطلاع از واکسیناسیون رایگان در این کشور، بلیت پرواز‌ها و اتوبوس‌های ایروان را تا چند هفته آینده خریداری کرده‌اند، به گونه‌ای که دفاتر مسافرتی هم برنامه‌ریزی برای تور‌های خود به این مقصد را به اواخر تیرماه موکول کرده‌اند.

قیمت خودرو‌های وارداتی در یک قدمی نصف شدن/ شرایط واردات خودرو تصویب شد

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: طرح واردات خودرو از محل ارز بدون منشا داخلی و از محل صادرات قطعات خودرو و خودرو در قالب ماده ۴ طرح مجلس دهم، در کمیسیون تصویب شد و باید دوباره به صحن برود تا به رای نمایندگان مجلس گذاشته شود.

اجاره‌های نجومی در بازار مسکن کرمانشاه

۲۰۰ میلیون رهن کامل، ۱۰۰ میلیون رهن و دو میلیون کرایه، ۷۰ میلیون رهن و ۳.۵ میلیون کرایه. این‌ها بخشی از قیمت‌های اجاره بها در بازار مسکن این روز‌های کرمانشاه است.

قیمت خودرو‌های سایپا، پراید و تیبا امروز شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰

در بازار امروز قیمت خودرو‌های سایپا تغییرات قابل توجهی را به ثبت رساندند. در معاملات امروز محصولات سایپا، سیتروئن C۳ با ۵ میلیون تومان بیشترین و کوییک دنده‌ای با یک میلیون تومان کمترین کاهش قیمتی را تجربه کردند. در این میان برخی محصولات همچون وانت زامیاد دیزل با کاهش پنج میلیون تومانی خرید و فروش شدند.