قیمت شیر خام امروز تعیین تکلیف می‌شود

سخنگوی انجمن لبنی کشور با بیان اینکه جلسه بررسی و تعیین شیرخام بعداز ظهر امروز در وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود، از دعوت نشدن صنایع لبنی به این جلسه انتقاد کرد.

جلوگیری از قاچاق ۳۰۰ میلیون دلاری تبلت و موبایل‌واره‌ها با طرح رجیستری

اجرای مرحله دوم طرح «رجیستری» علاوه بر ساماندهی بازار موبایل‌واره‌ها، از قاچاق سالانه ۳۰۰ میلیون دلاری به کشور جلوگیری خواهد کرد؛ در این زمینه، ثبت ساعت‌های هوشمند سیمکارت‌خور از دیروز آغاز شده و رجیستری تبلت از ابتدای مردادماه انجام می‌شود.

مسکن ملی و وعده‌هایی که خالی از آب درآمد

از روزی که مسئولان وزارت راه و شهرسازی قول دادند در نیمه اول سال ۱۴۰۰ ماهیانه ۲۰ هزار واحد را افتتاح کنند حدود چهار ماه می‌گذرد، اما هنوز خبری از قیچی شدن ربان نیست؛ امروز هم مسئولان وزارتخانه گفته‌اند که ۲۰ هزار واحد تا پایان تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

شرایط اضطراری در صنعت برق

خشکسالی و افزایش شدید دمای هوا امسال صنعت برق را با چالش‌های جدی مواجه کرده است؛ به‌طوری که میزان تولید برق نیروگاه‌های برقابی تا یک‌سوم کاهش یافته و همین موضوع فشار را بر بقیه نیروگاه‌ها به‌شدت افزایش داده است. این افزایش فشار منجر به توقف تولید نیروگاه اتمی و همینطور چند نیروگاه حرارتی شده است.

پاسخ مسئولان به علت خاموشی‌های بی‌موقع

محمدحسن متولی‌زاده در پاسخ به علت خاموشی‌های بی‌موقع و بدون برنامه و غیر مطابق با جداول ارائه شده اظهار کرد: برای تمام استان‌ها سقف مصرف تعیین شده و الزام کرده‌ایم که استان‌ها این سقف را رعایت کنند، اما اگر میزان مصرف از سقف تعیین شده افزایش یابد احتمال وقوع خاموشی وجود دارد.
دبیرکل انجمن صنایع لوازم‌خانگی

خواستار ممنوعیت واردات لوازم‌خانگی برای یک دوره ۵ ساله هستیم

دبیرکل انجمن صنایع لوازم‌خانگی ایران از درخواست این انجمن برای ممنوعیت واردات لوازم‌خانگی دست‌کم برای یک دوره پنج ساله در برنامه هفتم توسعه به منظور حمایت از صنایع داخلی خبر داد.