نوسان در بازار خودرو؛ تیگو و پژو پارس چند؟ +جدول
تاثیر پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات

نوسان در بازار خودرو؛ تیگو و پژو پارس چند؟ +جدول

قیمت خودرو امروز (دوشنبه) با توجه به پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، در اکثر محصولات داخلی به صورت کاهشی بوده است. پژو پارس سفارشی ELX با افت ۱۱ میلیون تومانی به قیمت ۷۱۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود و تیگو ۸ پرو (هیبرید) و تیگو ۸ پرومکس (IE) هر دو با کاهش ۱۰ میلیون تومانی به ترتیب به قیمت دو میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان و سه میلیارد تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.
توزیع مرغ ۶۰ هزار تومانی و گوشت ۳۱۵ هزار تومانی بین هیات‌های مذهبی
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور خبر داد

توزیع مرغ ۶۰ هزار تومانی و گوشت ۳۱۵ هزار تومانی بین هیات‌های مذهبی

حسین شیرزاد، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از توزیع ۲۰ هزار تن مرغ و گوشت قرمز منجمد بین هیات‌های مذهبی خبر داد و گفت: نرخ تحویل گوشت قرمز به هیئت‌های معرفی شده حداکثر ۳۱۵ هزار تومان و گوشت مرغ ۶۰ هزار و ۷۰۰ تومان است.
قیمت گوشت در ماه محرم چند؟

قیمت گوشت در ماه محرم چند؟

نرخ کنونی هرکیلو گوشت گوساله منجمد ۲۸۵ هزار تومان، گوشت مخلوط گوسفندی گرم ۳۱۶ هزارتومان، گوشت گوساله گرم شامل ران و سردست و راسته ۲۹۹ هزارتومان و چرخ کرده ۲۷۵ هزارتومان اعلام شد.
دلار به ثبات رسید
نرخ ارز در ایران

دلار به ثبات رسید

قیمت دلار روز یکشنبه از ثبات نسبی برخوردار بود و تلرانس قیمت نوسانات محدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومانی داشت. بررسی بازار ارز حکایت از تعادل در روند عرضه و تقاضا دارد و بازارساز در تلاش است، محدوده فعلی را برای اسکناس آمریکایی حفظ کند.
تحویل خودرو با ۲۵۰ همت زیان
تصمیم‌سازی برای بحران خودرو در دولت چهاردهم

تحویل خودرو با ۲۵۰ همت زیان

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب در مناظرات به جزئیات نابسامانی‌ها در صنعت و بازار خودرو نپرداخت و راهکار اصولی برای رفع مشکلات ارائه نکرد، اما او قرار است صنعتی را از دولت سیزدهم تحویل بگیرد که هم‌اکنون زیان انباشته آن به ۲۵۰ همت رسیده است.
سقوط سکه ادامه‌ دارد؟
تاثیر انتخابات در بازار

سقوط سکه ادامه‌ دارد؟

انتظار تداوم روند کاهشی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه، که از روز گذشته (شنبه) و با اعلام نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی مسعود پزشکیان آغاز شد، تا پایان معاملات هم تداوم داشت.
سکه ۱.۱ میلیون تومان ریزش کرد
همزمان با اعلام نتایج انتخابات

سکه ۱.۱ میلیون تومان ریزش کرد

همزمان با اعلام نتایج انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و پیروزی مسعود پزشکیان، سکه تمام طرح جدید (امامی) که در معاملات پایانی هفته گذشته، ۴۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد، امروز (شنبه) به ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده و بدین ترتیب یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ریزش قیمت را تجربه کرده است.
۵