واکنش آمریکا به ادعای ارسال موشک‌های ایرانی به روسیه

واکنش آمریکا به ادعای ارسال موشک‌های ایرانی به روسیه

«ودانت پاتل» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به برخی گزارش‌ها مبنی بر تصمیم ایران برای ارسال صد‌ها فروند موشک بالستیک «فتح ۳۶۰» به روسیه، گفت که چنانچه ارسال این گزارش‌ها تأیید شود، تهران با پاسخ «سریع و شدید» واشنگتن رو‌به‌رو می‌شود.
تماس تلفنی صدر اعظم آلمان با رئیس جمهور

پزشکیان: ایران خواهان توسعه روابط با کشورهای اروپایی است

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان در گفتگوی تلفنی با صدر اعظم آلمان اظهار داشت: ایران خواهان توسعه روابط با همه کشور‌های اروپایی بر پایه دوستی، اعتماد‌سازی مشترک و احترام مقابل است.
تماس تلفنی نخست وزیر واتیکان با رئیس جمهور

پزشکیان: حق دفاع و پاسخ به متجاوز محفوظ است

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه مطابق همه موازین بین‌المللی، حق پاسخ به متجاوز برای کشوری که مورد تجاوز قرار گرفته محفوظ است، گفت: عملکرد کشور‌های غربی رژیم صهیونیستی را به تداوم جنایاتش ترغیب می‌کند
حمایت آمریکا از اسرائیل با وجود جنایت‌های اخیر
در بحبوحه افزایش تنش‌ها و احتمال پاسخ تهران مطرح شد

حمایت آمریکا از اسرائیل با وجود جنایت‌های اخیر

باوجود جنایت‌های اخیر اسرائیل در خاورمیانه و چند ترور در بیروت و تهران، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا بار دیگر بر حمایت واشینگتن از تل‌آویو تاکید کرده است.
احتمال حمله ایران به اسرائیل تا آخر هفته
جروزالم پست مدعی شد

احتمال حمله ایران به اسرائیل تا آخر هفته

در میان افزایش تنش‌ها بین تهران و تل‌آویو، جروزالم پست مدعی شد که هشدار احتمال حمله ایران به اسرائیل در روز‌های آینده و شاید حتی پیش از نشست پنج‌شنبه درباره مذاکرات مربوط به معامله اسرا صادر شده است.
شلیک ۳۰ موشک از لبنان به اسرائیل
تنش در خاورمیانه ادامه دارد

شلیک ۳۰ موشک از لبنان به اسرائیل

رسانه‌های اسرائیلی بامداد امروز دوشنبه بعد از فعال شدن آژیر‌های هشدار، به شلیک دست کم ۳۰ موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی اذعان کردند.