پاسخ ایران به اسرائیل حتمی است
العربی‌الجدید خبر داد

پاسخ ایران به اسرائیل حتمی است

در شرایطی که احتمال حمله نظامی ایران به اسرائیل لحظه به لحظه بیشتر می‌شود، العربی‌الجدید مدعی شد که ایران به غربی‌ها گفته پاسخ به اسرائیل حتمی است.
پوتین: مذاکره با اوکراین ممکن نیست
پس از حمله به کورسک مطرح شد

پوتین: مذاکره با اوکراین ممکن نیست

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز گذشته (دوشنبه) ادعا کرد که پس از حمله به کورسک، صحبت از مذاکرات با مقامات اوکراین امکان‌پذیر نیست.
گفتگوی تلفنی نخست‌وزیر انگلیس با رئیس جمهور

پزشکیان: پاسخ تنبیهی به متجاوز راهکاری برای توقف جنایت است

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان در گفتگوی تلفنی با نخست‌وزیر انگلیس اظهار داشت: از نظر جمهوری اسلامی ایران جنگ در هیچ نقطه‌ای از جهان به نفع هیچ کشوری نیست، پاسخ تنبیهی به متجاوز حق قانونی کشور‌ها و راهکاری برای توقف جنایت و تجاوزگری است.
کنعانی: جمهوری اسلامی در دفاع از حاکمیت خود از کسی اجازه نمی‌گیرد
در واکنش به بیانیه منتشرشده از سوی سه کشور اروپایی مطرح شد

کنعانی: جمهوری اسلامی در دفاع از حاکمیت خود از کسی اجازه نمی‌گیرد

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به بیانیه منتشره از سوی سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و انگلیس در خصوص تحولات منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حاکمیت و امنیت ملی خود و نیز کمک به استقرار ثبات پایدار در منطقه و ایجاد بازدارندگی در مقابل منشأ حقیقی و منبع واقعی ناامنی و تروریسم در منطقه، قاطع و مصمم است و در استفاده از حقوق شناخته خویش، از کسی اجازه نمی‌گیرد.
ادعای اسرائیل؛ تهدیدهای ایران را زیر نظر داریم

ادعای اسرائیل؛ تهدیدهای ایران را زیر نظر داریم

در حالی که احتمال پاسخ نظامی ایران به اسرائیل روز به روز بیشتر می‌شود، دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شد که اسرائیل به همراه شرکای خود تحولات مربوط به تهدیدات ایران را زیر نظر دارد.
واکنش آمریکا به ادعای ارسال موشک‌های ایرانی به روسیه

واکنش آمریکا به ادعای ارسال موشک‌های ایرانی به روسیه

«ودانت پاتل» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به برخی گزارش‌ها مبنی بر تصمیم ایران برای ارسال صد‌ها فروند موشک بالستیک «فتح ۳۶۰» به روسیه، گفت که چنانچه ارسال این گزارش‌ها تأیید شود، تهران با پاسخ «سریع و شدید» واشنگتن رو‌به‌رو می‌شود.
تماس تلفنی صدر اعظم آلمان با رئیس جمهور

پزشکیان: ایران خواهان توسعه روابط با کشورهای اروپایی است

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان در گفتگوی تلفنی با صدر اعظم آلمان اظهار داشت: ایران خواهان توسعه روابط با همه کشور‌های اروپایی بر پایه دوستی، اعتماد‌سازی مشترک و احترام مقابل است.