با محوریت تاریخ توسعه در هرمزگان؛

برنامه ملی خلیج‌فارس‌شناسی برگزار می‌شود

برنامه ملی خلیج‌فارس‌شناسی با محوریت تاریخ توسعه در هرمزگان و نقش مشاهیر در پاسداشت آن، به همت بنیاد نخبگان استان هرمزگان برگزار می‌شود.
رئیس کل دادگستری هرمزگان:

در صورت محرز شدن تخلف با مدیران مربوطه در صدور مجوز پرورش میگو قشم برخورد می‌شود

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: در صورت محرز شدن تخلفات احتمالی در صدور مجوز‌ها و یا هرگونه تجاوز به حریم آثار تاریخی و طبیعی ثبت شده ملی و جهانی، ضمن رسیدگی قضایی و مجازات مرتکبین، با مدیران مربوطه به لحاظ عدم دقت و نظارت، برخورد قانونی خواهد شد.

تفاهم نامه مرمت تلگرافخانه جاسک امضاء شد

با حضور رضا برومند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمد رادمهر فرماندار و سرگرد زیاری فرمانده پدافند هوایی شهید کشاورز جاسک تفاهم نامه مرمت تلگرافخانه جاسک امضاء شد.

شرکت‌های خارجی در راه بازگشت به آسمان ایران

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اینکه حدود ۴۶۰ هزار پرواز بین المللی سالیانه بر فراز آسمان ایران صورت می‌گیرد، عنوان کرد: این موضوع به دلیل ایمن بودن آسمان ایران است و نشان می‌دهد که کشورمان از هر لحاظ مهیای میزبانی از پرواز‌های بین المللی است.
مدیرکل سابق فرودگاه‌های استان هرمزگان خبر داد:

رونق فرودگاه‌های هرمزگان با هواپیمای ای‌تی‌آر

مدیرکل سابق فرودگاه‌های استان هرمزگان گفت: حضور هواپیمای‌ای تی آر در فرودگاه‌های هرمزگان سبب رونق و کاهش مشکلات شد و امروز فرودگاه بندرعباس در شرایط مناسبی قرار دارد.