نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

مجلس آمادگی موافقت با تعطیلی مدارس تا پایان سال را دارد/ گردشگران از سفر به هرمزگان خودداری کنند

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در خصوص شایعه تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی تا پایان اسفندماه، گفت: مجلس این آمادگی را دارد چنانچه طرحی از سوی دولت مبنی بر تعطیلی مراکز آموزشی تا پایان اسفندماه ارسال شود با آن موافقت کند.

عدم مشاهده کرونا ویروس در کیش/ نمونه برداری ازدو مورد مشکوک

در حالی که هراس از اپیدمی بیماری کرونا، نگرانی‌هایی در میان مردم کشورمان ایجاد کرده است و امکانات بهداشتی و درمانی کشور جهت جلوگیری از شیوع این بیماری به کار گرفته شده است، سخنگوی شورای سلامت جزیره کیش نیز از نمونه برداری دو مورد مشکوک به ویروس کرونا خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون مورد مثبتی از این بیماری در جزیره کیش پیدا نشده است.
تشکیل پویش مردمی در عدم سفر به استان هرمزگان.

یک مسئول: شهروندان به جای سفر به هرمزگان در منزل خود بمانند

در حالی صبح امروز (ششم اسفندماه) نخستین نمونه مثبت کرونا در هرمزگان اعلام شد که از روز گذشته با اعلام تعطیلی مراکز آموزشی در برخی استان‌ها میزان سفر به استان هرمزگان به‌ویژه جزایر آن از قبیل قشم رو به افزایش است و همین موضوع نگرانی مردم هرمزگان را به همراه داشته است.

گلایه اهالی محله ۹۵ دستگاه میناب به تجمع آب‌های راکد/ برکه‌ای که سلامت ساکنان را تهدید می‌کند/ شهردار میناب پاسخگو نیست

تجمع آب راکد حاصل از فاضلاب خانگی و بارندگی‌های اخیر برکه‌ای را در محله ۹۵ دستگاه شهر میناب بوجود آورده که رفت و آمد و سلامت اهالی را به خطر انداخته و تاکنون نیز شهرداری اقدامی در جهت حل این مشکل انجام نداده است.
با محوریت تاریخ توسعه در هرمزگان؛

برنامه ملی خلیج‌فارس‌شناسی برگزار می‌شود

برنامه ملی خلیج‌فارس‌شناسی با محوریت تاریخ توسعه در هرمزگان و نقش مشاهیر در پاسداشت آن، به همت بنیاد نخبگان استان هرمزگان برگزار می‌شود.