هنربر خبر داد:

اتمام آوار برداری ۸۰۰ واحد آسیب دیده در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی از اتمام آواربرداری ۸۰۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده در زلزله شهرستان‌های میانه و سراب خبر داد و گفت: تاکنون ۱۶۸ اتاقک پیش‌ساخته اسکان موقت نیز احداث و تحویل متقاضیان شده است.
از راه‌اندازی قطار مشهد ـ نخجوان تا ماندگار کردن ارمنی‌ها/ گردشگری ارس تا ایروان با محوریت گردشگری حلال
معاون منطقه آزاد ارس خبر داد:

از راه‌اندازی قطار مشهد ـ نخجوان تا ماندگار کردن ارمنی‌ها/ گردشگری ارس تا ایروان با محوریت گردشگری حلال

منطقه آزاد ارس با این‌که با دو کشور ارمنستان و جمهوری آذربایجان هم‌مرز است، اما بیشترین گردشگر خارجی آن از قاره اروپا تامین می‌شود؛ گردشگرانی که از تهران یا تبریز راهی این منطقه می‌شوند نه از مرز‌های خاکی یا از طریق ارمنستان و آذربایجان.

آثار دارای نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی آذربایجان شرقی به ۱۸۱ مورد رسید

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ۱۸۱ اثر استان موفق به کسب نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی شده است، گفت: تداوم این روند اهمیت بسیاری داشته و در این رابطه تلاش خواهیم کرد.
قوچ‌های سنگی را در بیابان رها کرده‌اند

قوچ‌های سنگی را در بیابان رها کرده‌اند

سنگ‌قبر‌های قدیمی که روزی سمبل حکومت‌ها در مناطق شمال غربی کشور بودند، مدت‌هاست آواره‌ی بیابان‌ها و قبرستان‌های تاریخی این منطقه شده‌اند و از سوی دیگر سودجویان برای پیدا کردن طلا، پیکره‌ها را می‌شکنند.

بهره‌برداری از راه‌آهن میانه-بستان‌آباد با حضور رئیس جمهور/ تبریز ۵.۵ ساعت به تهران نزدیک‌تر می‌شود

راه‌آهن میانه به بستان‌آباد در هفته جاری با حضور رئیس‌جمهور با اعتبار ۱۴۱۴ میلیارد تومان با ریل ملی UIC ۶۰ (ساخت ایران) به بهره برداری می‌رسد و این خط ریلی مسیر تا تبریز را ۵.۵ ساعت کوتاه‌تر می‌کند.