فوت یک پرستار در پی ابتلا به آنفلوآنزا در آذربایجان شرقی

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به پرستاران مبتلا به آنفلوآنزا گفت: دو پرستار با داشتن بیماری زمینه‌ای در کل استان درگیر آنفلوآنزا شدند که یکی از آن‌ها فوت کرده و دیگری در قسمت آی سی یو بیمارستان امام رضا (ع) بستری است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری:

آذربایحان شرقی جزو سه استان حادثه خیز کشور است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با بیان این‌که استان ما جزو سه استان حادثه خیز کشور است، گفت: زلزله ارسباران، سیل، حادثه قطار، ریزش کوه و زلزله میانه و سراب نمونه‌ای از این حوادث هستند.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور:

آتش گرفتن بازار تبریز یک کشور را نگران کرد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به بازدید خود از بازار تاریخی تبریز، گفت: بازار تبریز از اهمیت تاریخی زیادی برخوردار است و زمانی که بخشی از این بازار آتش گرفت، نه تنها تبریزی‌ها بلکه یک کشور را نگران کرد.

وزیر آموزش و پرورش وارد آذربایجان شرقی شد

وزیر آموزش‌وپرورش جهت شرکت در همایش مشترک مدیران کل نوسازی و روسای مجامع، گردهمایی معاونین توسعه و برنامه‌ریزی منابع استان‌ها و بازدید از برخی مدارس و دیدار با معلمان وارد آذربایجان شرقی شد.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی:

واکسن آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در آذربایجان شرقی تأمین شده است

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: بیش از چهار میلیون دز واکسن آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان تأمین شده و با توجه به شروع فصل سرما و مهاجرت پرندگان وحشی، از مرغدارانی که مرغ تخم‌گذار، پولت و مرغ مادر نگهداری می‌کنند درخواست می‌شود در اسرع وقت نسبت به واکسیناسیون طیور پرورشی خود اقدام کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن تمدید می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی بیان این‌که ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن تمدید خواهد شد، گفت: زمان تمدید ثبت نام، متعاقباً اعلام می‌شود.