معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا از مبادی مرزی آذربایجان شرقی انجام شده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا از مبادی مرزی آذربایجان شرقی انجام شده و ورود افراد از کشور‌هایی که وجود ویروس کرونا در آن‌ها شایع شده، تحت کنترل است.

نخستین شتاب دهنده تخصصی رباتیک کشور در آذربایجان‌شرقی راه اندازی می‌شود

مهدی خرامش در نشستی با آرش رنجبران رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی با اشاره به لزوم حمایت و کمک به فارغ التحصیلان دانشگاهی برای ورود به بازار کار گفت: با توجه به شرایط کنونی حمایت از فارغ التحصیلان برای راه اندازی استارت آپ و کسب و کار سود ده یکی از اولویت‌های دولت و وزارت ارتباطات است.
فرماندار شهرستان سراب خبر داد:

توقف ساخت و ساز در مناطق زلزله زده سراب به دلیل سرمای هوا

فرماندار شهرستان سراب از توقف ساخت و ساز در مناطق زلزله زده سراب به دلیل سرمای هوا خبر داد و گفت: ساخت و ساز از روز گذشته متوقف شده و با مساعد شدن شرایط آب و هوایی و در تعطیلات عید نوروز دوباره از سر گرفته می‎شود.
فرماندار تبریز:

مسئولان، مردم را در جریان نحوه تولید شیر قرار دهند

فرماندار تبریز از مسئولان ذیربط خواست برای تنویر افکار عمومی سریعا با برگزاری نشست خبری با حضور کارشناسان متخصص و مسئولان امر، مردم را در جریان نحوه تولید شیر مورد نیاز خانوار‌ها در مراکز تولیدی قرار دهند و همچنین از طریق دستگاه قضائی مراحل شکایت از عاملین پخش اخبار کذب را پیگیری کنند.
رئیس اداره جهاد کشاورزی تبریز:

کشاورزان در بحث آبیاری سبزیجات با فاضلاب تقصیری نداشتند

رئیس اداره جهاد کشاورزی تبریز گفت: در بحث آبیاری سبزیجات با آب فاضلاب که دو سال قبل مطرح شد، کشاورزان تقصیری نداشتند و آب پاک قنات کشاورزان به هنگام جاری شدن در کانال با آب فاضلاب مخلوط می‎شد و جداسازی آن جزو وظایف آب و فاضلاب و شهرداری بود.