وزارت بهداشت اعلام کرد:

تایید ابتلای سه مورد جدید به کروناویروس در قم و اراک

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرووید ۱۹ (کروناویروس) در کشور گفت: بر اساس شواهد آزمایشگاهی، ابتلای سه نفر از بیماران بستری در قم و اراک به کرووید ۱۹ تایید شده و بیماران مذکور در حال حاضر در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارند.

واکنش دادستانی قم به منتقدین برخورد‌های ولنتاینی

روابط عمومی دادگستری عمومی و انقلاب قم اعلام کرد: با توجه به اقدامات چند روز گذشته دادستانی قم علیه مروجان نماد‌های ضدفرهنگ ایرانی- اسلامی (از جمله روز موسوم به ولنتاین)، برخی رسانه‌های معاند مطالبی علیه دادستانی منتشر کردند.

۲ مورد مشکوک ابتلا به کرونا در قم شناسایی شد

آزمایش اولیه بعمل آمده از نمونه‌های ارسالی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا جدید، در دو مورد مثبت در قم را نشان می‌دهد، اما آزمایشات بعدی برای بررسی قطعیت موضوع در حال انجام است و نتایج آن نیز به محض آماده شدن به اطلاع عموم خواهد رسید.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم:

«قمکارت» به زودی در قم اجرایی می‌شود

رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم از آغاز فعالیت «قمکارت» تا پایان سال خبر داد و گفت:، چون اتوبوس‌های قدیمی دستگاه‌های جدید نداشتند، فعالیت این سامانه به تعویق افتاد.

هوای قم تا فردا گرم‌تر می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی قم گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده هوای قم تا فردا گرم‌تر می‌شود و به ۱۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.