تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

حماس: اقدامات اسرائیل با مقاومت فلسطینیان مواجه می‌شود

«عبدالرحمن شدید»، یکی از رهبران جنبش حماس اعلام کرد که ویران‌کردن منازل ساکنان کرانه باختری و قدس اشغالی، حتما با مقاومت فلسطینیان مواجه خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۲۳۷۶
۰۹:۲۶ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

حماس

دیدارنیوز: یکی از اعضای جنبش حماس گفت که ویران‌کردن منازل ساکنان کرانه باختری و قدس اشغالی، حتماً با مقاومت فلسطینیان مواجه خواهد شد.

«عبدالرحمن شدید»، یکی از رهبران جنبش حماس دیروز سه‌شنبه تأکید کرد: افزایش تنش‌­ها از سوی رژیم اشغالگر قدس برای ویران کردن منازل ساکنان کرانه باختری و قدس اشغالی تلاش نافرجام رژیم برای آواره کردن ملت فلسطین است، و حتماً با مقاومت فلسطینیان مواجه خواهد شد.

عبدالرحمن شدید در یک کنفرانس خبری خاطرنشان کرد: سیاست ویرانی منازل و دارایی شهروندان کرانه باختری به‌ویژه قدس اشغالی بخشی از نقشه رژیم برای الحاق کرانه باختری و آواره کردن ساکنان آن، جهت توسعه شهرک‌سازی در اراضی فلسطین است.

وی افزود: این سیاسات سرکوبگرانه هرگز عزم و توان مقاومت را شکست نخواهد داد؛ چرا که این ملت با تمام توان خود به سرزمین و حقوق خود چنگ زده است.

عبدالرحمن شدید بیان کرد: افزایش فشار بر ساکنان کرانه باختری به‌ویژه افزایش موانع از سوی رژیم و نابودی زیرساخت‌ها، مصادره مغازه‌­ها و اماکن تجاری فلسطینیان، تلاش‌های نافرجام برای افزایش فشار بر ملت ماست، اما این ملت هرگز از مبارزه با رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان خسته نخواهد شد و به مبارزه خود ادامه خواهد داد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی