رییس انجمن طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی خراسان رضوی:

سیاست بانک مرکزی در حوزه صادرات طلا و نقره محدودنگر است

رییس انجمن طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی خراسان رضوی گفت: بانک مرکزی دردی از رکود تورمی که اقتصاد با آن درگیر است را درمان نمی‌کند، در حال حاضر بانک مرکزی ما را میان آسمان و زمین نگه داشته است و فعال اقتصادی، تولیدکننده و تاجر نمی‌داند که باید چه کاری انجام دهد.

طرح آمایش اتباع خارجی در خراسان رضوی تمدید شد

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: اجرای چهاردهمین طرح آمایش و تمدید یک ساله اقامت پناهندگان و اتباع خارجی دارای کارت آمایش در این استان تا روز ۲۴ بهمن جاری تمدید شد.
نامزدهای شورای ائتلاف در خراسان رضوی بررسی شدند

نامزدهای شورای ائتلاف در خراسان رضوی بررسی شدند

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی گفت: از روز گذشته توانمندی‌های ۴۰ نفری که فرایند را پذیرفته و میثاق‌نامه را امضاکرده‌اند، مورد بررسی و تطبیق با شاخص‌های تدوین شده قرار گرفته است.
خراسان رضوی می‌تواند هاب انرژی منطقه باشد

خراسان رضوی می‌تواند هاب انرژی منطقه باشد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان گفت: وضعیت صنعت برق کشور ما از نظر زیرساختی خوب است، توانایی ساخت وجود دارد، از نظر فنی و تکنولوژی نیز مشکلی نداریم و استاندارد ما در سطح استاندارد اروپاست.
فرمانده مرزبانی ناجا مطرح کرد:

ناوگان جنگی کشور‌های بیگانه باید از منطقه خارج شود

فرمانده مرزبانی ناجا با اعلام اینکه «ناوگان جنگی کشور‌های بیگانه باید از منطقه خارج شوند»، بیان کرد: به عنوان یک مرزبان در جایگاه حقوقی از تمام نهاد‌های مرتبط و دستگاه دیپلماسی خود می‌خواهیم این پیام مرزبانان را به مراجع ذی‌ربط منتقل کنند. 
فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد.

افزایش ۵۰ درصدی کشف مواد مخدر در مرز‌های شرقی کشور

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تلاش شبانه‌روزی مرزبانان در شرق کشور از ابتدای سال جاری تاکنون سبب جلوگیری از ورود بیش از ۳.۵ تن مواد مخدر به داخل ایران شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان کشفیات مرزبانی ۵۰ درصد افزایش داشته است.