مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی:

۱۲ بیمارستان مشهد مجوز پذیرش گردشگری سلامت دارند

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون ۱۲ بیمارستان و سه مرکز جراحی محدود، مجوز پذیرش گردشگران سلامت در شهر مشهد را دارند.
یک وکیل پایه یک دادگستری:

سهمیه‌بندی در دفترخانه‌ها باعث کاهش آمار طلاق نمی‌شود

یک وکیل پایه یک دادگستری با اشاره به طرح محدودیت ثبت طلاق در دفترخانه‌ها، گفت: شاید این طرح در طول یک ماه یا یک سال آمار طلاق را کاهش دهد، اما این آمار واقعی نیست و این طرح، طلاق را در جامعه کاهش نمی‌دهد.

حل مشکل ویزای ۶ عضو شهرخودرو

ویزای ۶ نفر از اعضای باشگاه شهر خودرو که روز گذشته صادر نشده بود، امروز (شنبه) صادر شد تا آن‌ها با پروازی راهی امارات شود.
یک استاد گروه جغرافیای دانشگاه فردوسی مشهد:‌

نمی‌توان از دریای خزر آب آورد و در تالاب‌ها کشاورزی کرد

یک استاد گروه جغرافیای دانشگاه فردوسی مشهد گفت: برای هرمترمکعب شیرین‌کردن آب، حدود ۲ تا ۳ دلار هزینه نیاز است، بنابراین نمی‌توان از دریای خزر آب آورد و در تالاب‌ها کشاورزی انجام داد.
رئیس سازمان صمت خبر داد:

واگذاری اختیارات ملی حوزه زعفران به خراسان رضوی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با نظر مساعد وزیر صنعت، معدن و تجارت اختیارات این وزارتخانه و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در حوزه زعفران به این استان تفویض می‌شود.

شکاف‌های ۱۵ کیلومتری در دشت نیشابور

پژوهشگر مرکز پژوهشی آب و محیط زیست شرق گفت: در نیشابور شاهد درز و شکاف‌های طولانی بالغ بر ۱۵ کیلومتر هستیم، درز و شکاف‌ها و فرونشست‌های دشت نیشابور با افت سطح آب‌های زیرزمینی در ارتباط هستند.
یک کارشناس حوزه فرش:

خریدار خارجی، فرش کاشان چینی را به فرش کاشان ایرانی ترجیح می‌دهد

یک کارشناس حوزه فرش گفت: کشور چین کارگاه‌هایی با تولید انبوه ایجاد و شروع به بافتن و کپی فرش‌های ایرانی کرده، فرش‌هایی با هزینه تمام شده بسیار پایین‌تر از فرش ایران وارد بازار جهانی کرد و خریدار خارجی به دلیل ارزان‌تر بودن قیمت فرش چینی ترجیح می‌دهد فرش کاشان چینی بخرد تا فرش کاشان ایرانی.