۳‍۲ مصدوم در پی واژگونی اتوبوس در محور تربت‌حیدریه - مشهد
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه خبر داد

۳‍۲ مصدوم در پی واژگونی اتوبوس در محور تربت‌حیدریه - مشهد

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: براثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور تربت‌حیدریه به مشهد ۳۲ نفر مصدوم شدند.
۱۲ مجروح در انفجار گاز در میدان طبرسی مشهد

۱۲ مجروح در انفجار گاز در میدان طبرسی مشهد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مشهد درباره انفجار در میدان طبرسی این شهر گفت: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند، انفجار در حین حفاری به دلیل برخورد بیل میکانیکی با لوله گاز شهری و نشت شدید گاز رخ داده که این انفجار موجب تخریب ۴ باب مغازه و شکسته شدن شیشه‌های تعدادی واحد تجاری در اطراف میدان طبرسی و ایراد خسارت به چند دستگاه خودروی سواری و مجروحیت چند نفر از افراد حاضر در محل شده است.
ماجرای «ساخت زندان» در مشهد چه بود؟

ماجرای «ساخت زندان» در مشهد چه بود؟

در پی انتشار تصویری از تابلوی پروژه در حال ساخت ندامتگاه جدید شهر مشهد، قوه قضائیه اعلام کرد که پروژه انتقال زندان مرکزی مشهد به خارج از شهر هم اکنون در حال اجرا است و پس از تکمیل پروژه، ندامتگاه کنونی مشهد تخلیه و به محل جدیدالتاسیس منتقل خواهد شد.
دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی مطرح کرد

تعرض در فوتبال پایه مشهد؛ خانواده‌ها نگران نباشند!

پس از انتشار خبر جنجالی در فضای مجازی درباره تعرض به ۱۵ نوجوان در رده سنی پایه‌های فوتبال مشهد، دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفته خانواده‌ها نگران نباشند و پرونده تعرض در کمیته اخلاق هیات فوتبال استان خراسان رضوی تشکیل شده است.
افزایش مراجعه مردم برای پر کردن گاز پیک‌نیک
زمستان سخت ایران

افزایش مراجعه مردم برای پر کردن گاز پیک‌نیک

نماینده انجمن صنفی گاز مایع خراسان رضوی با اشاره به اینکه مراجعه مردم برای پر کردن گاز پیک‌نیک زیاد است، گفت: مصرف گاز مایع توسط مردم مشهد ۲۰ درصد افزایش یافته و مصرف در تربت جام و سبزوار نیز ۲ برابر شده است.