نماینده چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استانها: خطر نابودی، جنگل‌های زاگرس را تهدید می‌کند/ قطع درختان برای تجارت ذغال/ عدم آموزش و بیکاری تاثیرگذار است

خطر نابودی، جنگل‌های زاگرس را تهدید می‌کند/ قطع درختان برای تجارت ذغال/ عدم آموزش و بیکاری تاثیرگذار است نماینده چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان‌ها ضمن هشدار نسبت به خطر نابودی جنگل‌های زاگرس برای تولید ذغال گفت: منابع طبیعی باید ضمن کاشت نهال‌های جدید درختان را سرشماری کند تا مانع از نابودی این ثروت ملی توسط برخی افراد سودجو شود.

قیمت نوبرانه‌ها در بازار شهرکرد

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه کمبودی از نظر میوه و تره‌بار در بازار چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، از ورود نوبرانه‌ها به بازار میوه و تره‌بار خبر داد.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری:

فعالیت تمامی مراکز خرید و فروش زباله و ضایعات در شهرکرد ممنوع است

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد در رابطه با فعالیت انبار‌های ضایعات برای خرید و فروش زباله‌های خانگی در ایام شیوع کرونا ویروس، گفت: فعالیت تمامی مراکز خرید و فروش زباله و ضایعات در شرایط فعلی ممنوع است.
مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال‌وبختیاری اعلام کرد:

ممنوعیت ورود گردشگران به دشت لاله‌های واژگون

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از ممنوعیت ورود گردشگران به دشت لاله‌های واژگون خبر داد و گفت: جاده دسترسی به این دشت بسته شده است.
دشت‌هایی که تشنگی را فریاد می‌زنند...

دشت‌هایی که تشنگی را فریاد می‌زنند...

مدیر منابع آب شهرستان کوهرنگ و فارسان چهارمحال و بختیاری با اشاره به افت کمی و کیفی آبخوان‌ها در چهارمحال و بختیاری، گفت: دشت‌های استان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند که عمده این دشت‌ها در حوزه بهشت‌آباد قرار دارد.
۴