بازار‌های سراسر استان بوشهر تا پایان هفته تعطیل شد

در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس که با حضور استاندار بوشهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس اتاق اصناف و سایر مسئولان استانی برگزار شد مقرر گردید بازار سراسر استان بوشهر تا پایان هفته تعطیل باشد.

امضای بیش از ۱۵ هزار نفر پای کارزار #قرنطینه_بوشهر

از روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ماه توسط یکی از شهروندان و از طرف مردم استان بوشهر چالشی در پلت فرم جمع آوری امضای کارزار آغاز شد. چالشی که تا این لحظه بیش از ۱۵ هزار نفر با امضای الکترونیکی و ثبت نام و فامیل خود آن را تایید کرده اند و این رقم هر لحظه در حال افزایش است...

روند افزایش دما در سطح استان بوشهر از آخر هفته آغاز می‌شود

بررسی نقشه‌های پیش یابی جوی و دریایی و شرایط سینوپتیکی و آینده نگری استان بوشهر نشان دهنده تداوم وزش باد نسبتاً شدید و گاهی شدید شمال غربی بر روی خلیج فارس به ویژه در سواحل جنوبی و مرکزی استان طی امروز و فردا است؛ بنابراین دریا طی این مدت مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود. انتظار می‌رود از روز پنج شنبه با کاهش سرعت وزش باد‌های شمالی به تدریج روند افزایش دما در سطح استان آغاز شود.
در پی شیوع کرونا ویروس؛

بیانیه بیش از ۵۰۰ نفر از بوشهری‌ها درباره ضرورت کنترل مبادی ورودی استان

در پی شیوع بیماری کرونا، تعداد ٥٣٧ نفر از شهروندان، نخبگان و کنشگران مدنی و اجتماعی بوشهر در خصوص کنترل مبادی ورودی به استان و تمهیدات بهداشتی جهت مسافران و مهمانان عزیز هموطن بیانیه‌ای را امضا و منتشر کردند.
۷