تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

استقلال ۲ ـ سایپا صفر، دوتارنوازی ارسلان!

در آغاز هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، سایپا در ورزشگاه دستگردی میزبان استقلال تهران است در حالی که فرهاد مجیدی و فراز کمالوند پس از مدتی همکاری، حالا روبروی هم قرار گرفته‌اند.

کد خبر: ۹۹۸۴۲
۲۰:۰۱ - ۱۹ تير ۱۴۰۰

استقلال سایپا

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: هفته بیست و هفتم لیگ برتر در شرایطی آغاز می‌شود که در بازی نخست استقلال روبروی سایپا خواهد ایستاد. آبی‌ها در وضعیت نامناسبی در حوزه مدیریتی قرار دارند و هنوز مدیران این باشگاه تحرکی برای بهبود اوضاع تیم نشان نداده‌اند. استقلال امروز سه مهره مهم خود را به همراه ندارد، وریا غفوری همچنان مصدوم است، میلیچ تهران را ترک کرده و محمد نادری هم که در بازی‌های اخیر نمایش خوبی داشته به دلیل محرومیت در ترکیب نیست.

بازی در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود و مرتضی منصوریان داور مسابقه است.

ترکیب سایپا: کورش ملکی، کمال الدین نیک‌خوی، رضا علیاری، امیر حسین حسین‌‌زاده، مجید علیاری، حسیم ماهینی، مهرداد حیدری، سینا مریدی، مجتبی لطفی، محمد صادق بارانی و روح‌الله سیف‌اللهی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، بابک مرادی، آرمان رمضانی، سبحان خاقانی و آرش رضاوند

دقیقه 5: کرنر ارسالی  مهدی قایدی به روی دروازه با ضربه سر سیاوش یزدانی همراه شد و توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 7: یک پاس زمینی به درون محوطه جریمه به سبحان خاقانی رسید که این بازیکن پس از برخورد با مدافع سایپا روی زمین افتاد ولی داور بازی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه 11: حرکت پابه توپ قایدی تا محوطه جریمه سایپا ادامه داشت و مهاجم استقلال ظاهرا با مدافع تیم حریف برخورد و کرد و به زمین افتاد اما داور اعتقادی به خطا و پنالتی نداشت. 

دقیقه 12: سایپا روی یک ارسال کرنر روی دروازه استقلال خطرساز شد اما توپ به بیرون رفت. 

دقیقه 29: حرکت خوب تیمی استقلالی ها و ضربه پای چپ رضاوند از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 42: کاشته قایدی بعد از برخورد با دیوار دفاعی سایپا بی‌ثمر شد.

نیمه دوم

استقلال که نیمه اول را بهتر از سایپا بازی کرد و حملات بیشتری داشت، نیمه دوم را نیز با همین روش ادامه داد.

دقیقه 49: استقلال صاحب یک ضربه کاشته شد اما ضربه قایدی بد بود.

دقیقه 51: باز هم ضربه کاشته به نفع استقلال که این بار ارسال قایدی را دروازه بان سایپا به کرنر فرستاد.

دقیقه 52: حمله سایپا را حینی با یک خروج به موقع بی اثر کرد.

دقیقه 57: باز هم خطای بازیکنان سایپا باعث یک ضربه کاشته برای استقلال شد. این بار قایدی روبروی دروازه بود و شوت محکم او از کنار دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه 63: استقلال همچنان حملات خود را روی دروازه سایپا ادامه می دهد و در یک صحنه فرشید اسماعیلی برگردان نافرجامی زد که حاصلب در بر نداشت.

دقیقه 67: شوت اسماعیلی در مسیر به سوی دروازه سایپا به ضربه قایدی همراه شد و در ادامه به دیرک عمودی دروازه سایپا اصابت کرد تا بهترین فرصت برای آبی‌ها از بین برود. 

گل اول استقلال: حرکت قایدی در محوطه جریمه سایپا با خطای دو مدافع تیم نارنجی‌پوش همراه شد و دارو هم نقطه پنالتی را نشان داد. بعد از وقت استراحت کنار زمین، ارسلان مطهری در دقیقه 79 این توپ را به گل تبدیل کرد.

گل دوم استقلال: در دقیقه 87 باز هم نفوذ استقلال از راست با یک پاس تو در و ضربه بی‌معطلی ارسلان مطهری همراه شد و مهاجم استقلال با یک شوت محکم گل دوم خود و استقلال را زد.

استقلال سایپا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی