تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ادامه تقابل استقلالی‌ها؛ فرهاد پس از فیروز به فراز رسید

تعداد زیادی از مربیان استقلالی در بیستمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری نشستند و فرهاد مجیدی بار‌ها در مقابل آن‌ها قرار گرفت که این هم از جمله جذابیت‌های این دوره است.

کد خبر: ۹۹۴۶۷
۱۳:۱۳ - ۱۶ تير ۱۴۰۰

استقلال تهران فرهاد مجیدی فراز کمالوند فیروز کریمی علی منصوریان

دیدارنیوز: در حالی که به روز‌های پایانی لیگ نزدیک می‌شویم، اوج تقابل‌های مجیدی را با استقلالی‌های سابق شاهد بودیم و او به ترتیب مقابل سیدمهدی رحمتی، امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان به میدان رفت تا پس از آن نخستین تقابل خودش با یکی از اولین مربیانش به نام فیروز کریمی را تجربه کند؛ و به واسطه سابقه حضور فیروز کریمی به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال، این دیدار را هم می‌شد تقابل مربیان استقلالی دانست.

قطعاً یکی از جذابیت‌های بزرگ دیدار استقلال و سایپا، تقابل فرهاد مجیدی و فراز کمالوند است. کمالوندی که بعد از جدایی از شاهین بوشهر به عنوان مدیر فنی به استقلال پیوست و در کنار فرهاد مجیدی فعالیت کرد، اما بعد از اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا جانشین ابراهیم صادقی روی نیمکت تیم فوتبال سایپا شد.

فرهاد که به تازگی توانسته با پیروزی برابر تیم فیروز کریمی فاصله‌اش را با صدر جدول بکاهد، به تیمِ فراز رسید و این دیدار در حالی باید انجام شود که شاگردان فرهاد برای نزدیک‌تر شدن به صدر جدول تلاش می‌کنند و شاگردان فراز برای فرار از خطر سقوط به میدان می‌روند.

این دیدار ساعت ۱۹:۵۰ روز شنبه ۱۹ تیر به میزبانی نارنجی پوشان در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی