تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

شیر زخمی به میدان حر بازگشت/ عملیات تکمیلی در حال انجام است

یکی از شیر‌های میدان حر که دو ماه پیش آسیب دیده بود، پس از مرمت، دوباره در میدان حر نصب شد.

کد خبر: ۹۹۳۵۲
۱۵:۳۹ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

بازگشت مجسمه شیر به میدان حر

دیدارنیوز ـ حدود دو ماه پیش یکی از شیر‌های میدان حر که دچار آسیب جدی شده بود به منظور تعمیر و بازسازی از این میدان برداشته شد.

بعد از گمانه زنی‌هایی مبنی بر تخریب کامل شیر‌ها و انتشار تصاویر مرتبط با آن، برزین ضرغامی رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مجسمه تاریخی میدان حر تخریب نشده است. این شیر‌ها از دهه هشتاد تا به امروز دچار تخریب و آسیب بودند و خیلی در این زمینه تقاضا و درخواست برای ترمیم داشتیم. به همین دلیل از نیرو‌های هنری و فنی وحرفه‌ای درخواست کردیم یک کار هنری زیبا با متریالی بتنی ایجاد کنند و درحال حاضر در حال قالب گیری از این شیر‌ها هستند.

دیروز حجت نظری عضو کمیسیون اجتماعی فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگویی درباره شیر آسیب دیده میدان حر گفته بود: ساخت مجسمه این شیر رو به اتمام است و ظرف روز‌های آینده نصب خواهد شد.

فیلم زیر نشان می‌دهد، شیر زحمی میدان حر پس از بازسازی دوباره به میدان بازگشته است.

برچسب ها: میدان حر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی