تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

صباح زنگنه: بهبود روابط ایران و عربستان به نفع منطقه است

یک کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان این که بهبود روابط ایران و عربستان به نفع منطقه است گفت: مسئولین دو کشور اجازه ندهند که دشمنان و مخالفان روابط دو جانبه را تخریب کرده و فاصله بیاندازند.

کد خبر: ۹۸۸۲۵
۰۹:۰۲ - ۱۳ تير ۱۴۰۰

صباح زنگنه: بهبود روابط ایران و عربستان به نفع منطقه است

دیدارنیوز - صباح زنگنه در خصوص اظهارات وزیر خارجه عربستان مبنی بر استقبال از گفت و گو با ایران گفت: سخنان اخیر وزیر خارجه عربستان را می توان مثبت تلقی کرد و این که آنها آمادگی دارند تا با جمهوری اسلامی ایران گفت و گو و مذاکره کنند حتما مورد استقبال مسئولین کشور قرار می گیرد.

وی افزود: اما این که گفته شده ایران باید تعهد خودش را درباره ی امنیت منطقه نشان دهد باید این نکته را بداند که جمهوری اسلامی ایران همواره دعوت به همکاری منطقه ای به منظور حفظ امنیت منطقه کرده است و همین مسیر را همچنان ادامه می دهد.

این کارشناس مسائل منطقه همچنین بیان کرد: اگر روابط ایران و عربستان رو به بهبودی برود به نفع همه ملت های منطقه است و علی رغم این که برخی سوء برداشت ها در گذشته وجود داشته و عوامل خارجی قطعا مایل نیستند که کشورهای اسلامی روابطشان را با یکدیگر گسترش داده و حسنه کنند باید مسئولین دو کشور هوشیاری  به خرج داده و به دشمنان و مخالفان فرصت ندهند که مانع برقراری روابط دو جانبه شوند و اجازه ندهند که این روابط دو جانبه تخریب شده و فاصله داشته باشد.

زنگنه یاد آور شد: به نظر می رسد در دولت آینده هم  روابط با کشورهای منطقه گسترش و بهبود یابد و ما در زمان انتخابات هم دیدیم که آقای رئیسی به همین موضوع اشاره داشتند و در روابط با عربستان باید احترام متقابل وجود داشته باشد و این روابط به نفع همه کشورهای منطقه است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی