تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

کرونا رفت، سینما‌های گوانگ‌ژو دوباره باز شد

با توقف شیوع کرونا در گوانگ‌ژوی چین، سینما‌های این منطقه دوباره فعالیت خود را از سر گرفتند.

کد خبر: ۹۸۷۰۶
۱۱:۴۸ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

سینما‌های گوانگ‌ژو دوباره باز شد

دیدارنیوز ـ گوانگ‌ژو مرکز استان گوانگ‌دونگ که قلب سینمایی چین محسوب می‌شود، دیروز جمعه اعلام کرد حدود یک ماه پس از بسته ماندن سینما‌های این استان به دلیل شیوع کرونا، حالا می‌توانند کارشان را از سر بگیرند.

سینما‌های این شهر که بیش از ۱۵ میلیون نفر جمعیت دارد در چند منطقه از ۷ ژوئن به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده بودند.

به این ترتیب ۲۵ روز پس از بسته ماندن سینما‌های این مناطق مقامات شهری با اطمینان از اینکه این امر تاثیری موثر بر کنترل کرونا در این شهر بزرگ داشته، فعالیت سینما‌ها را دوباره بدون مشکل اعلام کردند.

البته لازم است که همه با ماسک به سینما بروند و کیوآر کد خود را که ثابت کننده سلامتشان است اسکن کنند و دمای بدنشان هم هنگام ورود به سینما‌ها اندازه‌گیری می‌شود. فاصله هر فرد نیز حداقل ۲ متر در سینما خواهد بود.

گوانگ‌دونگ روز پیش اعلام کرد در این استان هشت مورد جدید کرونا مشاهده شده است. به طور میانگین در یک هفته اخیر در این استان که بیش از ۱۱۵ میلیون نفر جمعیت دارد در روز ۳ مورد ابتلا مشاهده شده است.

سینما‌های این مناطق در حالی دوباره شروع به کار می‌کنند که فیلم پرفروش تبلیغاتی «۱۹۲۱» و «پیشگام» از پنج‌شنبه راهی سینما‌ها شده‌اند تا صدمین سال ایجاد حزب کمونیست را گرامی بدارند.

درام تاریخی «۱۹۲۱» که با حضور بازیگران مشهور چینی ساخته شده قرار است در آمریکا، بریتانیا، خاورمیانه، استرالیا، نیوزیلند و سنگاپور نیز راهی سینما‌ها شود. این فیلم در روز افتتاحیه خود ۱۲.۶ میلیون دلار فروش کرد.

منبع: مهر
برچسب ها: چین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی