تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

پیام محمود عباس به رئیس جمهور تونس

سفیر فلسطین در تونس نامه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره مساله فلسطین، روابط دوجانبه و راه‌های تقویت آنها را به رئیس جمهور تونس تحویل داد.

کد خبر: ۹۴۹۵۵
۱۲:۲۶ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

پیام محمود عباس به رئیس جمهور تونس

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، هائل الفاهوم، سفیر فلسطین در تونس نامه محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای قیس سعید، رئیس جمهور تونس درباره مساله فلسطین، روابط دوجانبه و راه‌های تقویت آنها را تحویل داد.

عباس در این نامه از رئیس جمهور، دولت و مردم تونس بابت حمایت‌شان از مساله فلسطین، نقش بزرگ و سازنده این کشور در شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل و نیز دیپلماسی گسترده این کشور که نقش مهمی در پشتیبانی از حق فلسطین در درگیری‌های اخیر ایفا کرد، تقدیر و تشکر کرد.

قیس سعید که در کاخ قرطاج میزبان الفاهوم بود، نیز بر موضعگیری ثابت تونس در حمایت، پشتیبانی و همبستگی با حق فلسطینی‌ها و حمایت از آنها در تمامی زمینه‌های سیاسی و محافل عربی و بین‌المللی تاکید کرد.

رئیس جمهور تونس در ادامه با تاکید بر اهمیت تقویت همبستگی و وحدت ملی فلسطین در تمامی مناطق فلسطینی و توسعه آن در راستای تقویت موضعگیری فلسطین در مساله عادلانه‌شان اظهار کرد: این حق با گذشت زمان از بین نرفت و ملت فلسطین این مساله را در جنگ اخیر ثابت کردند.

همچنین قیس سعید و الفاهوم در این دیدار بر عمق روابط دوجانبه فلسطین و تونس و توسعه آن در راستای منافع دو ملت و دو کشور و لزوم پیشبرد آنها در تمامی زمینه‌ها و سطوح تاکید کردند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی