تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

اینتر خیال لوکاکو را راحت کرد

با اعلام باشگاه اینتر، روملو لوکاکو مهاجم تنومند این تیم بعد از کسب قهرمانی در سری آ ایتالیا برای فصل بعد هم در این تیم خواهد ماند.

کد خبر: ۹۳۶۸۳
۱۵:۳۶ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰

اینتر خیال لوکاکو را راحت کرد

دیدارنیوز - به نقل از گاتزتادلواسپورت، مدیران اینتر با روملو لوکاکو تماس گرفتند تا به او اطمینان دهند که اشرف حکیمی تنها بازیکن بزرگی است که در تابستان این تیم را ترک می‌کند.

روملو لوکاکو انتظار نداشت آنتونیو کونته پس از کسب عنوان قهرمانی سری A از این تیم جدا شود اما این باشگاه به مهاجم بلژیکی اطمینان داد که این پروژه زیر نظر سیمونه اینزاگی ادامه خواهد یافت.

اشرف حکیمی قرار است از اینتر جدا شود و خیلی ها روملو لوکاکو را نیز خروجی بعدی اینتر دانستند که سران تیم ایتالیایی این خبر را تکذیب کردند. 

 گزارش شده است که مدیران اینتر به لوکاکو اطلاع داده اند که ملی پوش مراکشی تنها بازیکن بزرگی استت که در تابستان از این تیم جدا خواهد شد. وینگر سابق رئال مادرید در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن است و تیم هایی مانند بارسلونا و بایرن مونیخ نیز خواهان او هستند. 

همچنین خبر دیگر از تیم اینتر قهرمان این فصل فوتبال ایتالیا اینکه الساندرو باستونی به تازگی قرارداد خود را با نراتزوری تمدید کرده است. 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی