تیتر امروز

پیش بینی عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا: مسعود پزشکیان رئیس جمهور است/ به سعید جلیلی گفتند کنار برو، نرفت
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۳)

پیش بینی عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا: مسعود پزشکیان رئیس جمهور است/ به سعید جلیلی گفتند کنار برو، نرفت

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا بودیم. او پیش بینی کرد که مسعود پزشکیان، رئیس جمهور است.
وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۲)

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان وهاب عزیزی دبیرکل تشکل جهادگران ایران اسلامی بودیم. ارزیابی این فعال سیاسی از میزان مشارکت و نامزدها را ببیند...
عارف در واکنش به مطلب کیهان:

رسانه مدعی ارزش‌مداری برای مخالفت با نماینده متوسل به ادبیات کوچه بازاری می‌شود

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حفظ منافع و انسجام ملی از سوی مسئولان قوای سه گانه و تریبون‌داران گفت: جای تاسف است افراد و رسانه‌هایی که مدعی انقلابی‌گری و ارزش‌مداری هستند برای مخالفت با اظهارات یک مسئول و یا یک نماینده مردم متوسل به ادبیات ضد ارزشی و کوچه بازاری می شوند.

کد خبر: ۹۱۲۵
۱۲:۴۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمدرضا عارف در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

« در شرایط فعلی کشور لحاظ کردن منافع ملی و وحدت و انسجام ملی از سوی مسئولان قوای سه گانه و تریبون داران  باید بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد، جای تاسف است افراد و رسانه هایی که مدعی انقلابی گری و ارزش مداری هستند برای مخالفت با اظهارات یک مسئول و یا یک نماینده مردم متوسل به ادبیات ضد ارزشی و کوچه بازاری می شوند. رسانه های ما باید با رعایت اخلاق و حرمت افراد به این موارد بپردازند و فرصت پاسخگویی به نقدها را فراهم کنند.»

نطق هفته گذشته غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری از اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی واکنش های بعضا تند برخی از فعالان سیاسی و نمایندگان اصولگرای مجلس را در پی داشت، از جمله آن روزنامه کیهان در این باره نوشت: دو تن از وکیل‌الدوله‌های فراکسیون امید در نطق‌های پیش از دستور مجلس به بهانه مشکلات اقتصادی، هر لجنی که از دهانشان بیرون آمده بود را به چهره نظام و رزمندگان اسلام پاشیده‌اند. با این که نظارت استصوابی بود، بعضی از این اجق وجق‌ها وارد مجلس شدند، حالا ببین اگر نبود چی می شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی