تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان

تزریق دوز دوم واکسن ایرانی و کوبایی ۲۸ روز آینده انجام می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از تزریق دوز دوم در ۲۸ روز آینده خبرداد و گفت: تزریق سوم نیز پس از ۲۸ روز از تزریق دوز دوم انجام می‌شود.

کد خبر: ۸۹۲۱۰
۱۰:۴۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

تزریق دوز دوم واکسن ایرانی و کوبایی

دیدارنیوز ـ پرویز قزلباش شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران به صورت ویدئو کنفرانس گفت: با اجرای محدودیت‌های تردد و فعالیت اصناف بیماری کرونا در استان باید کرونا در استان کاهش یابد، ولی تاکنون روند کاهش نداشته است.

وی با بیان اینکه ۷۱۱ نفر در حال حاضر در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های استان بستری هستند، اظهار کرد: هر چه رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش یابد، میزان بیماری کاهش می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: افراد بسیاری برای دریافت واکسن ایرانی – کوبایی ثبت‌نام کردند، اما باید شرایط لازم را برای دریافت واکسن داشته باشند و واکسینه کردن ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر در روز است.

قزلباش از تزریق دوز دوم در ۲۸ روز آینده خبرداد و تاکید کرد: دوز سوم نیز پس از ۲۸ روز از تزریق دوز دوم انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: از روز سه شنبه واکسیناسیون بالای ۸۰ سال در استان آغاز و استقبال خوبی شده و تا کنون به چهار هزار نفر ترزیق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ابراز داشت: ضروری است مردم از منابع رسمی و علمی اطلاعات واکسن را کسب کنند.

قزلباش با بیان اینکه ت ا کنون هزاران واکسن در گروه‌های مختلف شغلی در استان زنجان تزریق شده و عارضه قابل توجهی در استان گزارش نشده است، افزود: طی روز‌های اینده بیماری کرونا در استان کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: کارآزمایی بالینی واکسن کوبایی- ایرانی به طور رسمی دیروز شروع شد که سه هزار نفر مشارکت دارند تا ایمنی این واکسن در ایران هم تایید شود و دولت به دنبال وارد کردن واکسن‌های مورد تایید است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و گفت: تنها راه رهایی از بیماری کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی