تیتر امروز

مناظره احمد بخارایی با علی باقری
موافقین و مخالفین مشارکت در روزهای پسا انتخابات چه می‌گویند؟

مناظره احمد بخارایی با علی باقری

احمد بخارایی جامعه شناس و علی باقری فعال اصلاح‌طلب و تحلیلگر سیاسی در یک مناظره در استودیو دیدارنیوز دلایل خود در مورد مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بیان کردند.
تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر انقلاب/ تهدید اسرائیل به پاسخ شدید به حزب الله/ برای واردات خودرو‌های دست دوم دست نگهدارید
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر انقلاب/ تهدید اسرائیل به پاسخ شدید به حزب الله/ برای واردات خودرو‌های دست دوم دست نگهدارید

این پانزدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
عباس کاظمی: نسل زد از حاکمیت زندگی می‌خواهد/جامعه در شرایط خاص دو قطبی می‌شود/ می‌گفتند پزشکیان رای بیاورد، همجنسگرایی رونق می‌گیرد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

عباس کاظمی: نسل زد از حاکمیت زندگی می‌خواهد/جامعه در شرایط خاص دو قطبی می‌شود/ می‌گفتند پزشکیان رای بیاورد، همجنسگرایی رونق می‌گیرد

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان دکتر عباس کاظمی استاد دانشگاه و جامعه شناس بود؛ او در این گفت و گو روی موضوع دو قطبی شدن جامعه نظر متفاوتی داشت که مشروح آن را می توانید ببینید...
معاون درمان علوم پزشکی دزفول خبر داد

آمار بیماران دزفول روز به روز بیشتر می‌شود/ کمبود اکسیژن در بیمارستان بزرگ دزفول

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: آمار بیماران دزفول روز به روز در حال افزایش است و از توان پاسخگویی ما فراتر رفته است؛ تخت خالی برای بیماران نداریم و بلافاصله به جای هر بیماری که ترخیص می‌شود، بیمار دیگری بستری می‌شود.

کد خبر: ۸۷۶۱۰
۰۹:۳۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

 کمبود اکسیژن در بیمارستان بزرگ دزفول

دیدارنیوز ـ دکتر عبدالکریم فیروززاده با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در دزفول، اظهار کرد: وضعیت شهر خوب نیست؛ با وجود اینکه با حداکثر توان در حال ارائه خدمت هستیم، اما توان، محدود است.

وی افزود: با پیک سنگینی مواجه هستیم. پیک‌های قبلی در دو سه ماه جمع می‌شد، اما سه ماه از این پیک می‌گذرد و هنوز حتی به قله پیک نرسیده‌ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: آمار بیماران دزفول روز به روز در حال افزایش است و از توان پاسخگویی ما فراتر رفته است؛ تخت خالی برای بیماران نداریم و بلافاصله به جای هر بیماری که ترخیص می‌شود، بیمار دیگری بستری می‌شود و به زحمت شرایط را مدیریت می‌کنیم.

فیروززاده بیان کرد: نمودار‌ها و آمار‌ها نشانگر شیب تند موارد ابتلا است و این روند در روز‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت، اما با این شرایط نیز هنوز عده‌ای در سطح شهر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

وی گفت: از سال گذشته تاکنون یک هزار و ۲۰۰ لیتر ظرفیت تولید اکسیژن بیمارستان گنجویان را افزایش داده‌ایم و فکر می‌کردیم در این پیک، مشکلی از لحاظ اکسیژن نداشته باشیم، اما تعداد زیاد بیماران و شدت بیماری موجب شده که در تامین اکسیژن با مشکل مواجه شویم و به سختی در حال تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران هستیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی