تیتر امروز

مناظره احمد بخارایی با علی باقری
موافقین و مخالفین مشارکت در روزهای پسا انتخابات چه می‌گویند؟

مناظره احمد بخارایی با علی باقری

احمد بخارایی جامعه شناس و علی باقری فعال اصلاح‌طلب و تحلیلگر سیاسی در یک مناظره در استودیو دیدارنیوز دلایل خود در مورد مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بیان کردند.
تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر انقلاب/ تهدید اسرائیل به پاسخ شدید به حزب الله/ برای واردات خودرو‌های دست دوم دست نگهدارید
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر انقلاب/ تهدید اسرائیل به پاسخ شدید به حزب الله/ برای واردات خودرو‌های دست دوم دست نگهدارید

این پانزدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
عباس کاظمی: نسل زد از حاکمیت زندگی می‌خواهد/جامعه در شرایط خاص دو قطبی می‌شود/ می‌گفتند پزشکیان رای بیاورد، همجنسگرایی رونق می‌گیرد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

عباس کاظمی: نسل زد از حاکمیت زندگی می‌خواهد/جامعه در شرایط خاص دو قطبی می‌شود/ می‌گفتند پزشکیان رای بیاورد، همجنسگرایی رونق می‌گیرد

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان دکتر عباس کاظمی استاد دانشگاه و جامعه شناس بود؛ او در این گفت و گو روی موضوع دو قطبی شدن جامعه نظر متفاوتی داشت که مشروح آن را می توانید ببینید...
من شخصا به منازل تعداد زیادی از ارامنه رفته‌ام

رهبر انقلاب در دیدار با پاشینیان: ایران مسیر زنگزور را به ضرر ارمنستان می‌داند

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان، بر حفظ تمامیت ارضی ارمنستان تاکید کردند و گفتند: جمهوری اسلامی ایران مسیر زنگزور را به ضرر ارمنستان می‌داند و همچنان بر این موضع خود ایستادگی دارد.

کد خبر: ۱۶۹۵۴۱
۱۳:۳۱ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

رهبر انقلاب در دیدار با پاشینیان: مسیر زنگزور به ضرر ارمنستان است

دیدارنیوز: آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در دیدار با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و هیأت همراه، سیاست قطعی و ثابت جمهوری اسلامی ایران را گسترش روابط با همسایگان به‌ویژه ارمنستان دانستند و تاکید کردند: ما جداً معتقد به توسعه روابط با ارمنستان هستیم و همکاری‌ها میان دو کشور بر اساس منافع تعریف شده و بدون در نظر گرفتن سیاست‌های دیگران، با قوت ادامه خواهد داشت.

رهبر انقلاب اسلامی ضمن تشکر از حضور پاشینیان در مراسم تحلیف پزشکیان رئیس جمهور و همچنین مراسم تشییع شهید رئیسی، بر حفظ تمامیت ارضی ارمنستان تاکید کردند و گفتند: جمهوری اسلامی ایران مسیر زنگزور را به ضرر ارمنستان می‌داند و همچنان بر این موضع خود ایستادگی دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه بیگانگان نباید برای روابط کشور‌ها با همسایگان خود محدودیت ایجاد کنند، افزودند: آن چیزی که امنیت و صلاح کشور‌ها را تامین می‌کند، اتکاء به خود و نزدیکان خود است و اقدامات برخی‌ها که از راه دور می‌آیند و در امور دیگر کشور‌ها دخالت می‌کنند به ضرر آن‌ها تمام می‌شود.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به ارتباطات خوب مردم ایران با ارامنه کشور، خاطرنشان کردند: ارامنه ایران در دوران جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی زیادی داشتند و من شخصاً تاکنون به منازل تعداد زیادی از ارامنه رفته‌ام.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای احترام به حضرت مسیح (ع) را یک موضوع مسلّم و قطعی میان مسلمانان دانستند و گفتند: این اهانت‌هایی که به بزرگان ادیان الهی از جمله حضرت مسیح (ع) می‌شود از نظر ما محکوم است.

در این دیدار که عارف معاون اول رئیس جمهور نیز حضور داشت، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان با ابراز خرسندی از روابط رو به گسترش دو کشور، گفتگو‌های خود با پزشکیان رئیس جمهور را سازنده و مثبت خواند و گفت: ارمنستان بار‌ها اعلام کرده است که هیچ مسیر فرامنطقه‌ای را در داخل کشور خود نمی‌پذیرد.

پاشینیان روابط ایران و ارمنستان را راهبردی خواند و از گسترش روابط دو کشور و متنوع شدن آن ابراز خرسندی و استمرار این روند را مهم ارزیابی کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی