تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

معاون هنری خواستار شد: کنسرت‌های موسیقی از سر گرفته شوند

معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از جلساتی با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، برای قرار گرفتن اجرا‌های موسیقی در گروه دو مشاغل و از سرگیری اجرا‌های موسیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مکاتبه کرد.

کد خبر: ۸۳۹۶۸
۱۵:۱۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

موسیقی فجر

دیدارنیوز ـ سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مکاتبه با رییس کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، قرار گرفتن اجرا‌های موسیقی را در گروه دو مشاغل خواستار شد.

معاون هنری در این نامه آورده است:

«با اطمینان بخشی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌های اجرای صحنه‌ای موسیقی و با توجه به شرایط عمومی فرهنگ و هنر کشور و مطالبات بحق جامعه هنری بویژه موسیقی، مناسب است که در تجدید نظر گروه بندی مشاغل، سالن‌های موسیقی همانند سالن‌های سینما و تئاتر در گروه دو مشاغل قرار گیرد.»

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی در این نامه همچنین نوشته است: «بسیاری از اجرا‌های صحنه‌ای موسیقی در گونه‌های ردیف دستگاهی، نواحی و کلاسیک در سالن‌های کوچک و معمولا با مخاطبان محدود برگزار می‌شود و از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تعداد محدود تماشاگران با استفاده از درصدی از ظرفیت سالن با اجرای تئاتر و نمایش فیلم مشابهت دارد.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی